محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

کودک من کودکی کن

1392/7/18 2:59
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

کودک من کودکی کن

پسرم تاج سرم کودکیت مبارک البته با یک روزتاخیر

کاش میشد:بچگی رازنده کرد

کودکی شد،کودکانه گریه کرد

شعرقهرقهرتاقیامت راسرود

آن قیامت که دمی بیشترنبود

فاصله باکودکی هامان چه کرد؟کاش میشدبچگانه خنده کرد

 کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

محمودنازنینم

این خنده هایت که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره ات باقی بماند

 این هدیه ی گرانبها هم ازطرف ایلیاجون به مناسبت روز کودک برای شماست

زحمت کشیدن دستشون دردنکنهhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/این بوسم ازطرف محمودبه ایلیاجونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
18 مهر 92 3:17
خواهش میکنم عزیزم ببخشید نا قابله


فدات بشم بهترین بود
مامان عرفان
19 مهر 92 14:24
محمود کوچولو دوستتت دارم . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله جونم منم دوست دارم ززززززززززززززززیاد
مامان عرفان
19 مهر 92 14:27
ایشالا همیشه این خنده ها رو چهره پسملی باشه.


مرسی ایشالا
مامان عرفان
21 مهر 92 8:36
آقا محمود خيلي خوش تيپي .


فدای توخاله ی گلم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
23 مهر 92 1:31
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..I Love you
...I Love you
..I Love you
.I Love you
.I Love you
.I Love you
..I Love you
...I Love you
....I Love you
.....I Love you
......I Love you
.......I Love you
........I Love you
........I Love you
........I Love you
.......I Love you
......I Love you
.....I Love you
....I Love you
...I Love you
..

ممنون عزیزم