محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

2 ساله و2 ماه و2 روزه شدن محمود=1 ساله شدن وبلاگ

1392/8/22 1:41
872 بازدید
اشتراک گذاری

این همان دوست داشتن است

این همان حس قشنگیست که دلم میخواهد

او درون دل من جای باز کرده

کودکی بازیگوش

نازنینی باهوش

چشمهای مشکی

پوستی مهتابی

آری آری آری

دوستش میدارم

قهقه های قشنگش که همه مستانه

حاکی از سر درون خوش اوست

دوستش میدارم

من که خود میدانم

او یقین سهم من است

از بهشت خاکی

  شکلکهای جالب آروین

 

پسرنازنیم دیروز 2 سال و 2ماه و2 روزه شد ودفتر خاطراتش 1 ساله 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان عرفان
24 آبان 92 19:28
دو سال و دو ماه و دو روزگیت مبارک قربانت خاله عرفان جونم خوبه؟
نسيم مامان آرتين
25 آبان 92 10:54
اي جونم ژست
مامان ریحان
26 آبان 92 1:08
سلام تبریک میگم ایشالا پر بشه از خاطرات خوب زیبا از شما و محمود جون عزاداری هاتنم قبول باشه خصوصی
مامان آرتین (الهه)
26 آبان 92 20:46
ای جونم عجب آقای جنتل منی خصوصی خانمی وااای مرسی خاله
پدرت
27 آبان 92 1:09
سلام به پسر گلم ماشاالله، بابا قربونت بره چقده خوشکل و ماه شدی ببخش بابایی که دیر به دیر برات پیام میذارم خیلی گرفتارم. همه زحمت ها رو مامان مهربونت میکشه، قدرشو بدون خیلی خیلی دوست داره بابایی فدات سلام عزیزدلم شماهمه جوره عزیزی بابای خوب.زودبیاکه دلمون حسابی تنگیده قربونت بشم
مامان عرفان
27 آبان 92 8:32
چه ژستي گرفتي خاله برا خودت . اره پسرم مث مامانش عاشق عکسه ب قول خودش بیاعسک بگیل
(زهره)مامان فاطمه
28 آبان 92 8:57
وااااااااااااااااای مامانی آقاپسر گلت فقط یه روز از فاطمه من بزرگتره فاطمه من 90/06/20 توی پرسش وپاسخ جوای پرسشتو دادم عزیزم خوشحال میشم باهم بیشتر آشنا بشیم سلام دوست گلم منم خوشحال میشم باهم اشنابشیم وممنون از راهنمایتون
(زهره)مامان فاطمه
28 آبان 92 12:03
حتما عزیزم با افتخار لینک شدید. کجای جنوبی من اهوازم .البته خودم اصفهانی هستم همسرم جنوبی هست. شماهم باکمال میل لینک شدید.
فروشگاه باتجربه
29 آبان 92 1:03
با عضویت در سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار "باتجربه" از کد تخفیف 20 درصدی کلیه محصولات و ارسال رایگان (برخی مناطق تهران) برخوردار شوید. فروش ویژه شب یلدا از 15 آذرماه با تخفیف ویژه برای اعضای سایت. باتجربه، تجربه تغذیه سالم ، آجیل و خشکبار