محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

محرم1392

1392/9/2 2:48
1,164 بازدید
اشتراک گذاری

محرم ١٣٩٠

محمود ٤ ماهه

محرم ١٣٩١

محمود ١٥ ماهه

 محرم ١٣٩٢

محمود ٢٦ ماهه


قربون پاهای کوچیک برهنت بر من

خیلی قشنگ یاد گرفته بودی دمام میزدی وهروقت میخواسی بری مراسم باخودت میبردیش

شمااسم آقایی که دمام میزد رو یاد گرفته بودی و همش میگفتی میخوام مثه عمومنصوربزنم

توی خونه هم  که با تی وی میزدی

اینجام روز عاشوراست که سوار اسب شدی

پسرگلم خوشحالم که اینقد دوست دار اهل بیتی وبراشون سینه ودمام میزنی

امیدوارم امام حسین نگهدارت باشه وزیر سایه ی اهل بیت بزرگ بشی

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 آذر 92 2:52
محمود جون عزیز دل خاله عزا داری هات قبول باشه عجیزم ممنون خاله جونم بوس
مامان عرفان
2 آذر 92 7:50
برات رمز را ديشب فرستاده بودم عزيزم جدی؟حواسم نبوده.مرسی
مامان عرفان
2 آذر 92 7:50
بازم خصوصي فرستادم
مامان عرفان
2 آذر 92 7:51
واااااااااااي خداااااااااااااي من چه عكسهاي نازي
مامان عرفان
2 آذر 92 7:52
ايشالا امام حسين نگهدارت باشه
مامان رومینا
2 آذر 92 22:37
امام حسین نگه دارت باشه کوچولوی عذادار حسینی و همینطور نگه دار همه نی نی های کوچولو ممنون.آمین
شادی
2 آذر 92 23:37
ایشالله همیشه سیدالشهدا نگهدارت باشه عزیزم، خیلییییییییی دوستت دارم ممنون عزیزم ماهم دوست داریم گلم
مامان عرفان
3 آذر 92 10:42
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ای جووونم این پاندارو اروان خریدی برام دیگه نه.
(زهره)مامان فاطمه
3 آذر 92 15:12
ماشااله به محمود عزیزم ایشااله زیر سایه امام حسین باشی عزیز خاله مامانی با2تا پست جدید آپم بیا پیشم سلام مرسی عزیزم چشم اومدم
مرمر(مامی کسرا)
4 آذر 92 17:16
عزاداریهات قبول باشه محمود جان...ایشالا همیشه تنت سالم باشه و سایه مامان و بابا بالا سرت...
مامان عرفان
5 آذر 92 8:20
پاندا كه قابل شما را نداره عزيزم .
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ممنونم عزیزم خودت قابل دنیاهستی
نسم مامان آرتین
5 آذر 92 12:25
عزاداریت قبول باشه خاله جون من 2بار بوشهر اومدم یه بار هم روز عاشورا وتاسوعا اونجا بودم عزاداریتون خیلی متفاوته من واقعا دوسش دارم واقعا سازهایی که شماها استفاده میکنید یه صدای خاصی داره واقعا دوستدارم دوباره این مراسم رو از نزدیک ببینم یه چیزی بود شبیه عاج فیل یه صدای خاصی داشت هم از شنیدنش میترسیدم هم یه حالی میشدم هر وقت دوباره این صداهارو شنیدی برای ماهم دعایی کنید
مامی محمود
5 آذر 92 21:03
برای نسیم مامان آرتینم که حواسم نبود کامنتشوبدون پاسخ گذاشتم آره عزیزم کلاعزاداریشونمتفاوته وخیلی به دل میشینه من خودم اونروز بوشهرنبودم اماشهرستانای استانم شبیه همن و اونوکه میگیدشبیه عاج فیله اسمشونمیدونم اماصداش اینجوریه به قول محموددوووودووو جدا؟؟؟؟؟؟پس بازم بیاین که بتون خوش بگذره مادرخدمتیم
شادی
9 آذر 92 0:39
سلام عزیزم . 2 شب پیش بهت اس دادم جوابمو ندادی خیلی نگرانت شدم . خوبید؟ چه خبر؟ آخه شنیدم بوشهر زلزله اومده خیلی نگرانتون شدم. زودتر جوابمو بده تا از نگرانی دربیام گلم.
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام عزیزم خوبی شرمنده بخدایادم رفت جواب بدم اره اومداماخیلی شدیدنبود وخداروشکرخوبین ممنونن از مهربونیت عزیزکنم
مامان عرفان
9 آذر 92 9:20
دوست جونيم خوبي ؟ محمود كوچولو چطوره ؟؟؟؟
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلاام گلم مرسی ماخوببم شکرشماخوبید عرفان جونم توبه
نسیم-مامان آرتین
9 آذر 92 21:17
پسر گلم حالت چطوره از زلزله نترسیدی که
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
نه عززیرم گلم اونموقع لالابود.آرتبن خوشکلم خوبه؟ببوسش
ستارگان آسمان من
10 آذر 92 2:00
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ممنون ازلطفتون
(زهره)مامان فاطمه
10 آذر 92 14:10
سلام مامانی محمود خوبی .آقامحمود خوبه .ببوسش بجای من .پست جدید نمیزاری
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام گلم ممنون بدنیسیم فدات بشم شماهم گلموببوس یکم گرفتارم سرفرصت حتما
مامان عرفان
11 آذر 92 9:17
مرسي عزيزم ما هم خوبيم و ملالي نيست جز دوري شما
مامان ریحان
16 آذر 92 3:04
سلام امام حسین پشت و پناهت باشه عزیزم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام دوست خوبم ممنون عزیزم ایشالا
فرشته
26 آذر 92 17:22
زنده باشی