محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

نظرات (10)

مامان عرفان
24 آذر 92 10:56
چه غروب قشنگي ؟؟؟؟؟ واي چه زيبا و رومانتيكه هنگام غروب كنار ساحل باشي . اونم ساحل به اين زيبايي .
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
اره خبلی به ادم آرامش میده
مامان عرفان
24 آذر 92 10:57
غروب دل انگيز كه ميگن ايــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
بععععععععله
نسم مامان آرتین
25 آذر 92 12:02
ستايش جون چي فكر كردي من هم ديلم رو ديدم هم گناوه هم بند ماهشهر و................ يه پا ايرانگرديم ما
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ایول بابا ایرانگرد جدی اومدین حسابی بازار گردی کردین نه من ساحل گناوه رو ازهمه ساحلا بیشتر دوس دارم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آذر 92 2:26
خیلی قشنگه عزیزم
فرشته
26 آذر 92 17:20
خیلیییییی قشنگه
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ممنون ازمال شما ک قشنگتر نیست کجایی دلمون تنگیده
شادی
27 آذر 92 13:37
آره خیلی خوشگله، اتفاقا چند روز پیش رفتیم دیلم و گناوه جاتون خالی خیلی خوش گذشت
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
مرسی جدا؟ اب تنیم کردیدیاسرد بود؟
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 14:18
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت،يــــــــــــلداتون مباركخاله جون فال حافظ فراموش نشه ها ستايش جون يه سوال من براي اين پست نظر گذاشته بودم يعني نيومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 14:19
چه سخاوتمند است پاييز كه شكوه بلند ترين شبش را عاشقانه پيشكش تولد زمستان ميكند.زمستانت سفيد وسلامت،يــــــــــــلداتون مباركخاله جون فال حافظ فراموش نشه ها ستايش جون من براي اين پست يه كامنت گذاشته بودم يعني نيومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله مریم
1 بهمن 92 15:51
سلام خو بی خوشتیب خا له
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام خاله جونم قربون خواهر خودم برم ک همیشه یادماست[پلک