محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

فقط بخاطرتو....

1392/10/20 19:52
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

باتوپرشورونشاطم،تو هیاهوی نگاتم

تویه آوازقشنگی،من تو آهنگ صداتم

مثل خنده رو لباتم،مثل اشک رو گونه هاتم

تو رو میبوسم انگار،شاعر شعرچشاتم

سلام به یدونه ی خودم سلام به گل پسرم

بذاربی مقدمه بهت بگم که من وبابایی عاشقتیم

جونم برات بگه که این مامان خانم شما تاقبل از اینکه فرشته ای مث شما رو داشته باشه از بافتنی وخیاطی خوشش نمیومده یعنی اصلا حوصله اینکارا رو نداشتم برخلاف مامان خودم که استاد این هنرهابوده خلاصه با وجود گلی مثه تو مامانی سرذوق اومد و دلش خواست که برا اولین بار میل دستش بگیره و برات شال وکلاهی ببافه   

اینم اولین هنر بافتنی مامان برا قندعسلم،عشق بچه چکار میکنه  باما....

دوستت دارم بیشتر برات ببافم ویادگاری نگهشون دارم برای نوهامخندهخنده 

راستی......

 

ماهه شدنتم  مبارک گل پسرم

 ٩٢/١٠/١٩روز شروع ٢٨ ماهگیه ایشالا ٢٨ سالگیتو جشن بگیریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

XStqBSFufrCPhWCpq0HfPh95otgIVXPDXP_a0tKqikny4_AW8sOPDM0_mR46BXnK
21 دی 92 8:53
بابا هنرمند برا ما هم يه ست بباف خداييش اونجا درجه هوا چند درجه است كه شما شال وكلاه ميذاريد پسر نازم ماهگردت مبارك ايشالا تولدهاي و جشنهاي آتي
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
خخخخخخخ اینجاواقعاسردشده11 درجه است تازه چندروزم بارونیه مرسی
فرشته
21 دی 92 16:09
چه خوش تیپ هم هست این پسر گل
6OIXAJO-JVdt9ERERuIIKiJcFf8HJOATPTraRC7CQ8BDDvJ4uzTIuj9JZKxYMGBf
21 دی 92 17:31
ایول مامانیعالیه کار خیلی خوبی کردی منم مثه شما بودم ولی پارسال یه کلاه واسه رومینا بافتم امسالم خیلی دوست داشتم ولی سرم خیلی شلوغ بود.. بخوشی بپوشه گل پسری
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
مرسی جدی؟چه خوب تنهانبودم خوبه ممنون گلم
(زهره)مامان فاطمه
22 دی 92 14:00
مبارک باشه محمودجونم ولی مامانی فکر کنم 28 ماهه شدا محمود جون
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ممنون خاله جون بله چون27 ماهگیم کامل شده وتازه وارد28 ماهگی شدم خاله
خاله مریم
22 دی 92 16:04
سلام خوشتیب جیگر شدی دسته مامانئ دردنکنه چه شال گردن کلاه خوشکلی
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام ممنون عزیزدلم چشات خوشکل میبینه
خاله مریم
23 دی 92 13:28
سلام دلم تنگ شده براتون دو ستتون دارم بوس
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام عزیزم ماهم دلمون تنگ شده ایشالا بزودی میایم پیشتون گلم بوووس آبجی جونم
دایی مهدی
24 دی 92 13:28
سلام محمودگلی خوبی چه کارمیکنی
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام دایی مان خوبی ممنون من خوبم شماخوبید
خاله مریم
24 دی 92 14:45
سلام خو بی جیگر
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی سلامتی ممنون که بم سرمیزنی گلم منو محمود
مامان فاطمه
24 دی 92 22:10
چه مامان هنر مندی
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
مرسی نطرلطفته
مرمر مامی کسرا کوچولو
3 بهمن 92 15:03
27 ماهگیت مبارک عزیزم...شال و کلاهتم خیلی خوشگله گل نازم...عجب مامان هنرمندی محمود جونم...