محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

خاطرات بجامانده از28 ماهگی

1392/12/24 18:52
1,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قندعسلم،سلام عزیزدلم
تاخیر منوببخش مادری .این دوران خیلی برام شیرینه چون با این شیرزبونیهات دلمو میبری امامن مامان بدیم که زودزود نمیام برات بنویسم بعدم خیلی ازحرفاوکارای قشنگتو یادم میره

اما قول میدم بعد عیدجبران کنملبخندقلب                                      

خب حالا بریم سراغ خاطرات وعکسای قشنگت.....

 

خیلی وقته که فهمیدم  به نقاشی علاقه ی زیادی داریقلباکثرشکلهای هندسی رومیشناسی مثل دایره،مربع،مستطیل،مثلث

 

 

 

مامان جون برات 2تا ماژیک خریده بود و شماهم باذوق میگفتی میخوام داداشی بکشم

 

 

اول چشماشو میکشی بعدبینی ودهن ومو و2تا گوش

گاهیم با موبایل نقاشی میکشی

 

 

عدد 1 و 10 روهم بلدی بنویسی

 

 

اول مینویسی 1 بعدم0 و خودت میگی10

 

ازجمله خوردنی مورد علاقت فست فود،برعکس من که دوست ندارم فست فودی بشی.خیلیم درست نمیکنم امانمیدونم شماچطوری اینقد دوست داری مثه پیتزاواسنک وسوسیس......انگاری ذاتیهنیشخند

 

 

 

گاهی براتنوع برات درست میکنم

 

مصادف با کامل شدن 28 ماهگیت که خونه خودمون بودیم رفتیم شهربازی لیان واونجا کلی بهت خوش گذشت

 

 

 

 

 

 عاشق این  اسب سواری ها هستی

 

تقریبا2 هفته میشد که من برای دندونام هرروز میرفتم دندون پزشکی؛شما وبابایی هم گاهی میومدیدماشالا قربونت برم اینقده زود باهمه دوست میشی که نگو،اونجاهم با آقای دکتر وخانمش زودی دوست شدی طوریکه گاهی مینشستی جای دکتر ومیگفتی مامانی بشین من آقا دوووترم بخواب تا دندوناتو درست کنم،تو این سن هم اوج کنجکاویته وهر چیز جدیدی که میبینی میگی مامان یا بابا این چیه؟؟سوال

هر چیز که روی  میز دکتربود وهمینطور وسایلاشو که میدیدی مرتب میگفتی این چیه ؟خانم دکتر م خیلی خوشش اومده بود ازت وهمش میگفت چه نازی.قربونت برم که هرجا میریم رو سفیدم میکنیقلبهمون اولین روزم دکتربهت 1مسواک خوب آلمانی هدیه داد دستشون درد نکنه،چون پسمل گلم هرشب مسواک میزنه آفرین جیگرمامان

 

 

یه عکس جالبم با1قوری (سماور)بزرگ توی شهرمامان جون داری

 

 

هروقت ازاون فلکه رد میشدیم میگفتی قولی بریم قولی عسک بگیلم، فدات بشم که چقدذوق میکردی و میومدی براهمه تعریف میکردی چی دیدی

کارها وحرفای شیرین در این دوران:

1شب ماما ن جون ازت پرسید محمود مامانو بیشتر دوس داری یا بابا؟

گفتی:مامان وبابا

منو بابایی ماتمون بردتعجبآخه تا حالا نه ازت پرسیده بودیم ونه اینکه بت گفته باشیم.همش حرفای خودت بودعسلم

قهرکردنم یه مدت بود یاد گرفته بودی تا ناراحت میشدی حتی اگه خودت کار اشتباهی میکردی میگفتی بات قهرررمخندهبرعکس بود بجای اینکه من قهر کنم شماقهرمیکردی ههه

ببخشیدم بلدی.سلام وخوش آمدی هم بلدی عزیزمن.چراغ راهنما رو هم کامل بلدی وقتی قرمز میشه میگی بایست هروقتم سبز میشه میگی بابابرو

چندوقت پیش تو ماشین بودیم که بابا حواسش نبود وبا سرعت از روی مانع رد شد که یدفعه شما گفتی بابا یواش برو تصافس میکنیمااا؛من وبابا رو بگو میخواسیم قورتت بدیم نمیدونم این حرفا رو ازکجا یادمیگری.کمربند ایمنی هم همیشه یادآوریمون میکنی،آقا پلیسم خیلی دوس داری فدای پسر قانونمدنم بشم

بابا برات 1 ماشین آتش نشانی خریده بودکه خیلی دوسش داری و اگه توی خیابونم میدی با ذوق نشونمون میدادی 1 روزم 3 تایی رفتیم آتش نشانی و ازنزدیک ماشیناشو دیدی

خیلی حرفای شیرینی میزنی که من فراموش کردم اما اگه یادم اومد حتما حتما میام تکمیلش میکنم.کلا حرف زدنت خیلی روون و عالی شده جیگرمامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

طراح دردونه تم
26 اسفند 92 3:18
سلامی دوباره لم پشتیبانی 24 ساعته اینو میگن تا نظر بدی جوابتو بدم خخخخ گلم متوجه منظورت شده بی زحمت عکساتو توی ایمیلی که توی وبم گذاشتم بفرست خبرم کن و توضیح خیلی خیلی دقیق با تاکید برام بنویس تا فردا یا پس فردا اماده میکنم عزیزم راستی چند تا میخوای اونم توضیح بده بووووووووووووس منتظرم راستی برای چت با منم بگو تا بهت بگم کجا میتونی باهام چت کنی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 اسفند 92 4:33
عزیزم قربون شیرین زبونیت [
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
خدانکنه خاله جووونم بوس
طراح دردونه تم
26 اسفند 92 18:04
عزیزم برای چت با من قسمت ستون کنار وبلاگ پائین نوشته پشتیبانی آنلاین اونو کلیک کن مستقیم با خودم چت میکنی برای شماره تلفن فعلا نمیتونم عزیزم این ادرسشه اصلا بیا باهام چت کن اگه پیدا نمیکنی ادرسشه http://online.1abzar.com/user.php?admin=11892 بووووووووووووس
طراح دردونه تم
27 اسفند 92 20:39
سلام عزیزم عکس های محمود جون به دستم رسید فردا عیده عزیزم من تمام وقتمو امروز میذارم روش با اینکه خیلی سرم شلوغه ولی چون سریع میخوای انجامش میدم قیمت 10 مدلی که 10 تومن دونه ای هزار تومن عزیزم در خدمتم عکسا رو ه طراحی میکنم همه رو امشب
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 8:56
نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد . . .
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 8:57
کجایی مامان بی وفا...
مرمر مامی کسرا کوچولو
1 فروردین 93 8:58
آفرین به پسر گلمون...ماشالا به همیار پلیس کوچولومون...
خا له مریم
7 فروردین 93 13:32
سلام دورت بگردم امروزازبیشم رفتی دلم تنگیدخاله جون جیگر فدات بشم من مواظب خودتو مامانی باش باشه عشقم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
قربونت برم من منم زوددلم تنگ شده دوستت دارم گلم
مامان تانیا
16 فروردین 93 13:53
سلام مامانیه عزیز پسر خیلی نازی دارید ببوسینش خیلی ممنون میشم طرز تهیه حلیم بادمجون اصفهان رو برام بزارید همون که قیافش مثل شوله زرده ایا خودتون درست کردید به خوشمزه گیه بیرون میشه
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
من نفهمیدم منظورتون کدوم بود؟کدوم پست بودگلم؟منظورت شله زرد گلم؟
خا له مریم
17 فروردین 93 13:19
سلام نشد سالگردتون تبریک بگم ببخشیدابجی مبارک باشه عشقم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
قربونت بشم ابجی همه جوره دوستت دارم