محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

خریدای عید94 قندعسلم

1394/1/27 1:51
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگرطلای مامانی خوبی؟؟؟میخوام امشب خریدای عید94روبرات بذارم

بچه که بودم همیشه برای خرید عید ی ذوق وشوق دیگه ای داشتم وهرچیزی که میخریدم استفاده نمیکردم تا روز عید؛جالب اونجابودکه روزای اول عیدم همیشه خوب ازشون مراقبت میکردم که کثیف نشنخندونک

برای شماهم که خرید میکردم اون حس بچگیم تازه میشدالبته شایدبه جرات بگم که هرهفته خرید داری و من هرهفته ذوق میکنمخنده

خریدامسالت اوایل اسفندبود وکلا همه لباسی عیدمون و شیراز خریدم عمه رامشم شیرازبودکه انشالا اون سفررو توی پست جدابرات میذارم

 

 

 

 

 

 

 

 

الهی که همه رو برای شادی وجشن بپوشی

راسی گلکم ی چیز خیلی جالب وخنده دار که الان یادم افتاده برات بنویسم وبت میگم شایدبگی چه مامان فراموشکاری دارم که الان یادش اومده ولی شایدم این مطلب دلیلی شدکه من به گذشته بریمو یاداونروزابیفتممتنظر

این که (نخندیاخندهخنده باشه..) 

"" من تازه توی عکسا متوجه شدم که یادم رفته خریدای عیدسال92 رو برات بزارم تو وبلاگت اخه عکساشو برای وبلاگت آپلودکرده بودم ولی عیبی نداره به فال نیک میگیرم والان برات میذارمشون وبادیدنشون میفهمم ماشالا بزرگترشدی وقد کشیدی قربون قدو بالات برم""

 

 

 

 

آخی یادش بخیر همون سالی بودکه سه نفری رفتیم کیش چقدخوش گذشت

پسندها (1)

نظرات (0)