محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

نوروز94 مبارک

1394/1/25 1:29
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزدل مادر نفسم بهار من،عیدانه ی من عیدت مبارک

تمام دلخوشی ودعای من اینست که همیشه شادوسلامت باشی

http://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/28/28008/133/b2-1393422155.gifhttp://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/28/28008/133/b2-1393422155.gif

دلبندکم سال94 ؛چهارمین عیدزیبای شماست.دلم برای نوشتن تنگ شده وخوشحالم ک اولین پست بعداز6ماه تنبلی من با بهارآغازمیشه وبت قول میدم که خاطرات ننوشته را کم کم برایت ب قلم بکشم هرچندتاریخش به روز نیست ولی بازم یادگاریست از روزای کودکیت

خب ازچندروز قبل از4شنبه سوری شروع میکنم که دایی مهرداد وخاله فاطمه از آبادان اومدن پیشمون وشب 4شنبه سوری کنارمون بودن وکلی بهمون خوش گذشت اول که عصرش رفتیم بازار ودایی چندتا ترقه خریدوباهم رفتیم کنار دریا وسوزوندیمشون ولی چون یکم صداشون بلندبود شماخوشت نیمد ونذاشتی که زیادبمونیم وبهونه ی خونه روکردی ولی بعدتوحیاط نشسیم وآتیش روشن کردیم وسیب زمینی آتیشی وتنقالاتم خوردیم 

 

http://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/28/28008/133/b2-1393422155.gifhttp://bpmaker-resource.giffy.me/userdata/user/28/28008/133/b2-1393422155.gif

 

چندروزی بعددایی مهرداد رفتش وفقط خاله فاطمه پیشمون موند,چندروز قبل ازسال تحویل رفتیم و وسایل سفره رو خریدیم وساعت 22شب29اسفد سفره روچیدیم وامسال برخلاف سال گذشته که سفره رو کج وکوله میکردی چون میخواسی همجی رو بررسی کنی....به من وخاله فاطمه درچیدن کمک میکردی ومن تودلم حسابی ذوق میکردم که بزرگتر آقاترشدی نفسمخندونک همون شبم برامون باآهنگ خوشکل رقصیدی وازت فیلم کرفتیم.چندشب قبل ازعیدم با پدررفتین ماهی قرمز وعروسک عمونوروز وخریدین کلی خوشحال بودی ازخریدن ماهی؛

عسلکم ساعت تحویل سال2شب بودوشما خواب بودیخواب آلود فقط من وبابا وخاله بیداربودیم

 

اینم هفت سین سنتی 94 ما

راسی امسال سال بزبودوقراربودشمابا بره ناقلات عکس بگیری که یادمون رفتخندونک

 

sheepo

قربونش برم گل سرسبدمنمحبت

 

گفتم محمود ژست بگیرکه اخم کردی بجاش قربون اخمت که بت میاد

واما نوبت میرسه به عیدی.....متنظر

عیدی من وبابایی

 

عیدی مامان جون به شما 200تومن پول نقدبود

عیدی آقاجونم 100

عیدی خاله مریمم 1هواپیما و 1تفنگ قشنگ

 عیدی بقیه ی فامیلم نقدی بود

دست همگیشون درد نکنه 

من وبابایی عاشقتیممحبتبهترینها رو برات آرزومندیم قندعسلم

میبووووسمت

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مریم
25 فروردین 94 19:43
عشقم دلم برات یه عالمه تنگ شده می بوسمت
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام خاله جونم منم همیجورمیبوسمت بعدمیزنگم