محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

نوروز نامه

1392/1/16 19:21
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل به تو ای گل نشونم

سلام از منه یار مهربونم

تو رو دوست دارم اندازه جونم

خوش اومدی خوش اومدی به خونم

بهشت من و پردیس و بهار من همین جاست

تو بارون بلا پیشه تو ارامش دنیاست

سلام گل به تو ای گل نشونم 

سلام از منه یار مهربونم

چه عشقی از تو میگیره دل من

چه موجی میرسه به ساحل من

نگاه کن از سر بهونه تو

چه بادی میزنم به خونه تو

با تو به رویا رسید خواب پریشون من

من چی بخوام بیش از این برای موندن

دلخوش تو آمدم این همه راه سفر

هدیه به تو بوی این شعر معطر

 

سلام من به تو ای گل نشونم،تو رو دوست دارم اندازه ی جونم

سلام گل بهارم این شعر رو با تبریک عید سال تقدیم میکنم به شما پاره ی وجودم انشالا سال خوبی و سراسر شادی وخوشی برات باشه مادری

اومدم که از بهار و روزای قشنگمون برات بنویسم گلم.چند روز قبل از عید مامانی سفره ی هفت سین رو درست کرد و اونو چیدش و چونقرار نبود لحظه ی سال تحویل خونه ی خودمون باشیم چندتا عکس 3 نفریه مشتی گرفتیم اینم چندتا از عکسا

  

 

اینم سفره هفت سین خونمون که خودم درست کردم  

 

اینم گل پسر خونه ی ما 

ای تو نوروز من و عید من وشادی من

با تو هر روز من و هر شب من

عید من است...

 

 

نوبتیم که باشه نوبت عیدی به بهار زندگیمون بود اینم عیدی بابایی به جیگر طلا           

                                                                                                                                                                                 یک کامیون بزرگ که باش بری ساحل دریا بازی کنی              

       

که قربونش برم خودش فوری افتتاحش کرد ونشست توش

       

اینم عیدی مامانی مبارکت باشه گلم(صندلی بادی،پک صد افرین،کتاب سخت)

                                                                                               

                                                                                                                              دوروز مانده به عیدم رفتیم خونه ی مامان جون  که مامان بزرگ مامان وبابایی هم اونجا بود تا روز 4 شنبه که سفره هفت سین رو ساعت12 ظهر پهن کردم اما همین که سبزه ها رو گذاشتم تو سفره آقا محمود ما چنگی زد وهمه سبزها رو از تو ظرف ریخت تو سفره همون موقعه بود که جیغ من رفت هوا ومادر جونم ترسید که چی شده اخه هرچی میچیدم به ثانیه نمیکشید شما همه رو خراب میکردی دیگه منم تصمیم گرفتم بخوابونمت بعد سفره رو بچینم خدا روشکر خوابیدی وساعت2 که سال تحویل شد هنوز خواب بودی ویک سال بعد(ساعت جدیددر سال جدید) بیدار شدی و ما همگی بهت عید رو تبریک گفتیم اما شما گل پسر یادت به شیطونیت بود وباز رفتی سراغ سفره وهمه چی رو بهم ریختی من وبابایی به هزار ترفند تونستیم چند تا عکس ازت بگیریم 

 

 سفره ی خونه مامان جونه که شاید10 بار پهن کردم و شما جمع کردی

و در اخرم که مامان جون وباباجون زحمت کشیدن و بهت عیدی دادن دستشون دردنکنه

 

مامان جونم روی کارت برات یه متن خوشکل نوشت که از نزدیک عکسشو برات میذارم ببینی(مامان جونی عاشقته)

 

روز 5شنبه هم مامان جون و با دایی و خاله ها اومدن  وعیدی بت یه شاسخین قرمز خوشکل دادن ممنونیم ازشون،چند روزی اونجا بودن تا روز یکشنبه که همگی رفتیم شیراز و ما س5 عصر همون روز بلیط داشتیم برای کیش 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)