محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

دنیای کودکانه من وتو

1393/5/31 12:14
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام 

سلام به روی ماه پسرم.امروز میخوام ازقشنگترین روزهایمان برات بنویسم روزهایی که باهیچ چیزی قابل مقایسه نیست گلم.

آقامعلم اجازه میشه بهم بگین این عدد چندبودمن اسمشویادم رفته؟؟؟؟؟خب این 1 دیگه عزیزم

آقااجازه این چنده باز یادم رفته و تو بااون شیرین زبونیت  باحالت معلمیت میگی 2 دیگه مامانی،ومن خاطرجمع میشم که تو عدد1و2 روشناختی

قربون اون ذوقت برم که بهم میگی مامان دستتو ببر  بالا و ازم اجازه بگیرمیگی من مهلممآرام

Gifs Animés divider coeur 28

بابالشت خونه میسازیم و من میام مهمونی خونت وتو هم ازم پذیرایی میکنی همش برام شربت میریختی چشمک

Gifs Animés divider coeur 28

میوه های مصنوعی رو میاریم و تو فروشنده میشی منم خریدار،آقا هلووسیب کیلو چند؟2 کیلو بهم بدین،بفرمایین چقدمیشه 2تومن هرچی میوه میخرم  میگی2 یا3تومن چقدخوش انصافی گلمخندونک

سوارموتور یادوچرخت میشی و میری برام خرید میکنی.تغذیهای خودت رومیذاری تو کیف دستی ومیاری ومیگی خریدم الهی من فدای اون خریدات بشم که ایشالاچندسال دیگه واقعی میری برام خرید ومن کلی خوشبحالم میشهخندونک

Gifs Animés divider coeur 28

من غرق تو میشم وتو غرق بازی هات

خب خانم شما چطور شدین؟آقای دکترمن چندروزه دلم درده  بادستای کوشولت فشارمو میگیری وچندتا شربت وقرص برام تجویزمیکنی بعدم میگی بایدسوزن بزنی!منم شروع میکنم به نق زدن. آمپول که ترس نداره عزیزم ببین درد نداره

Gifs Animés divider coeur 28

گاهی راننده میشم و شما هم کلاهتو سرت میذاری و پلیس میشی وایسا تا من ججیجت کنم همون جریمه خودمونخندونک

آخه برای چی آقاپلیس؟چون بچت توی بغلت گذاشتیتعجب

Gifs Animés divider coeur 28

نی نی جانتو برمیداری موهاشو کوتاه میکنی میگی مامانی بیا موهاتو کوتاه کنم تا خوشکل بشیبوس

Gifs Animés divider coeur 28

 

عاشقترم میکنی وقتی که نی نی میشی وآروم توبغلم میخوابی و چشمای نازتو خمارمیکنی وخودتو لوس میگی من نی نی ام

عاشق اینم ک وارد دنیای کودکانه ات بشی و من محو تو بشم

عاشق توام وهزاران بارخداروشکرمیکنم که  این لحظهای شیرین روباتومیبینم

شادم باشادیت شادباش عسلم

پسندها (2)

نظرات (1)

غزاله
27 دی 93 12:46
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ فقط وب من یکم مشکل داره و باید قبل از لود شدن کامل نظر بذارین.اگه بتونین درباره این مشکل هم کمکم کنین خوشحال میشم ممنونم