محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

چطوری میگذره؟؟؟؟

1392/2/9 18:10
328 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم میخوام تو این پست از احوالات این ماه(٢٠ ماهگی) برات بنویسم

پسرگلم هرچی که میگذره بیشتر وابستت میشم . منو بابایی عاشقتیم

این روزها هرکلمه ای ازت بخوام تقریبا تکرار میکنی مگر که کلمه ی سختی باشه مثه دوستت دارمو میگی: دوش دا ..... 

بعضی روزام انگارقاطی میکنی  وبه همچی میگی ششششیر وای که من میمیرم برا حرف زدنت اما نمیدونم چرا خودت تنها تکرارشون نمیکنی

تقریبا معنی حرفها وهمه چی رو میفهمی مثلا هر وقت ازت ناراحتم میای آویزونم میشی ومیگی ماااااامااااااااااان وتا من نگاه بت نکنم و لبخند نزنم ولم نمیکنی قربون دل مهربونت برم من

 هر وقت میخوایم از پارک  برگردیم میزنی زیر گریه و میگی نه نهوبزور سوار ماشین میشی

عاشق تو حیاط رفتن و تو آفتاب برونزه شدنم که هستی هرروز تا ازخواب بیداری میشی میای دستمو میگیری ومیبری که قفل در وباز کنم وشما بری ددد اگرم مخالفت کنم با گریه ی شدید شما مواجه میشم(چه میشه کرد عصر عصر فرزندسالاریه انگار)

راسی یادم اومد تازگی یاد گرفتی از صندلیا میری بالا ودقیقا میشینی وسط میز هرچیم که مامان روی میز برا دکور چیده بود به لطف شما جمع شد(دکور خونه که کلا کنفه یکون شده)میری وبرا خودت با خرسی بازی میکنی هروقت میخوای بیای پایین و احساس خطر میکنی با ناله گریه میکنی که مامان هلی کوپتری فوری به دادت میرسه

وقتیم که صدای ماشین بابا رو ازتو حیاط میشنوی که از سرکار برگشته با تمام سرعت میری جلوی در واز پشت شیشه میگی بااااباااا.... و میپری بغلش و با دستت اشاره میکنی که تو حیاط بگردیم باباهم که عااااشق .قربونت میره و با اینکه خستست امابا وجود تو تمام خستگیاش رفع میشه وکلی باهم تو حیاط بازی میکنیدو برمیگردی

شیرین کاریهاتم که جای خود داره ببیین......

خودم تنهایی فدااااات

عزیزم،فرزند نازنیم اینو همیشه یادت باشه که من وبابات از صمیم قلب واندازه ی دنیا دوستت داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نسیم-مامان آرتین
9 اردیبهشت 92 10:46
آفرینبه این پسر شیرین زبون وناز


مرسی خاله جوننم

مامان سونیا
9 اردیبهشت 92 12:40
احسنت به شیرین عسل بیست ماهگیت مبارک عزیزم


ممنونم عزیزم
شادی
9 اردیبهشت 92 14:39
سلام، خیلی ممنون که بهم سر زدید خیلی خوشحال شدم. وب شما هم قشنگه پسرتونم خیییییییلی خوشگله ماشالله. راستی چطوری وبلاگمو پیدا کردید؟؟؟ خیلی کنجکاوم که بدونم. زودتر بیایید به وبلاگم و جواب سوالمو بدید.
شادی
9 اردیبهشت 92 14:39
راستی من لینکتون کردم
شادی
9 اردیبهشت 92 14:43
چطوری میتونم قبل و بعد از عنوان وبلاگم یه قلب بذارم؟؟؟؟؟ مثل قبل و بعد از گلی از بهشت وبلاگ شما. چطوری بذارم؟؟؟؟؟
شادی
10 اردیبهشت 92 0:01
سلام، عزیزم من هنرمند نیستم شما لطف دارید اما من کاری نکردم قاب هارو آماده از اینترنت دانلود کردم و عکسارو گذاشتم داخلشون البته 100 تا قاب دیگه با طرح های بچگانه هم دارم.

جدی؟به به خیلیم خوبه

شادی
10 اردیبهشت 92 1:45
بله من با فتوشاپ کار میکنم. بیا وبلاگم نمونه های قابهای کودکانه رو ببین عزیزم
شادی
10 اردیبهشت 92 1:45


چشم حتما
شادی
10 اردیبهشت 92 2:16
تولد آتیلا جون مبارک ایشالله 120 ساله بشه. چه کیک خوشگلی

مرسی عزیزم یکی از دوستای گلم هستن

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 9:02
جبرئیل آمده بود ..

علی و جمله ملائک بودند ..

و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..

و خدا داشت ترنم می‌کرد !!

در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...

نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!

********************

سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


ممنون خانومی برشماهم مبارک



علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 18:19
سلام عزیزم صاحب اجازه این بفرمایین