محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

یک جمعه ی خوب

1392/2/22 17:25
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه گل پسرم پریروز جمعه 20 اردیبهشت92 یه روز خوب بود برات عزیزم

از صبح که بیدار شدی 3نفری صبحانه خوردیمو بعدش نشستی پای تی وی وبرنامه ی عمو قناد ونگاه کردی و کلی هم با بابا بازی کردی.چندروز پیش میخواسم ببرمت حمام اما از اونجایی که شما از حمام خوشت نمیاد (مخصوصاوقتی میخوام سرتو بشورم)فکری به ذهنم رسید که استخرتو در بیارم و آبش کنیم وبازی کنی تا شاید از حمام خوشت بیاد خلاصه به کمک بابایی بادش کردیم اولش تعجب کردی ویه کوچولو ترسیدی اما بعدش نی نی خواباآلوتو برداشتی و رفتی نشستی داخلش.رفتیم تو حیاط و آبش کردیم خیلی ذوق کردی وکلی آب بازی کردی وای که جقدبت خوش میگذشت قربونت برم من،منم از این فرصت استفاده کردم و یکم لیف وشامپوت زدم اماشما باهوشتربودی و همش فرار میکردی ومیدونسی چه خبره تقریبا یه 1ساعت بازی کردی اما وقتی که میخواسم بیارمت تو خونه مگه میومدی وااای  آخرش بزور متوسل شدم حتی عصر که از خواب بیدار شدی بازم میگفتی آب واشاره میکردی به استخرت باباییم برای آروم کردنت بردت تو حیاط وتاب بازی کردید یه نکته هم بگم که با این پشتکارم بازم تنفرت از حمام کم نشدقهقهه

مادر ایشالا همیشه خنده رو لبات بشینه اینم عکساش

لذت میبرم از لذت بردنت

نفسام به نفست بنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
22 اردیبهشت 92 13:44


چه بامزه ست ماشالا![
ملسی بوس
من
22 اردیبهشت 92 18:05
حالیم داره ها الان آبتنی اونجا .. جای من خالی محمود خان
مامان ریحان عسلی
23 اردیبهشت 92 1:26
سلام
عافیت باشه
قالب جدیدم مبارک


سلامت باشی خاله جونم
شادی
23 اردیبهشت 92 2:00
نه عزیزم هیچ عیبی نداره خوشحال میشیم بتونم کمکت بکنم
نسیم-مامان آرتین
23 اردیبهشت 92 10:43
ای جون قربونت بشمنباتم چرا از حموم میترسی
عزیزم شما که دریا دارید چرا نمیری دریا آب بازی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیدونم چرامیترسه.میبریمش اما راستش میترسم بره تو آب

مامان سونیا
23 اردیبهشت 92 12:49
فکر خیلی خوبی کردی مامانی بلکه اینطوری محمود خان عاشق حموم بشه

عافیت باشه گل پسر

نه بابا فکرم کارساز نبود-مرسی جونم
شادی
23 اردیبهشت 92 23:27
سلام، چی شد؟ قاب عکس لایه باز دانلود کردی یا نه؟؟؟


نه بخدا وقت نکردم
نسیم-مامان آرتین
24 اردیبهشت 92 11:21
خوب خانمی بره تو آب مگه چی میشی

اخه قبلا رفته بودیم وآب شور رفت توچشمش که خیلی اذیت شدبراهمین نبردمش
شادی
24 اردیبهشت 92 13:18
خصوصیتو چک کن
نه عزیزم چه اذیتی اتفاقا من خودم خیلی دلم میخواد که بتونم کمکت کنم


خیلی گلللللللی جیگر
شادی
24 اردیبهشت 92 13:40
آره خیلی خوشگله، میخوای کدومارو تغییر بدی؟؟؟

بعضی چیزارونداره مث کاوردستمال.کارت دعوتشم خوشمنیمد زیاد
شادی
24 اردیبهشت 92 14:10
راستی من طراحی تقویم تک برگم بلدما اما یکم دیر بهت گفتم . من امسال واسه 5 تا نی نی تقویم تک برگ طراحی کردم. ماماناشون خیلی از کارم راضی بودن.


جدی آفرین هنرمندی پس
مرمر(مامی کسرا)
24 اردیبهشت 92 14:34
عزیزم کلاه آشپزی رو از کجا خریدی برا مهدی؟؟؟؟من خیلی دنبالش میگردم........
پویا تم
24 اردیبهشت 92 21:27
سلام مامان عزیز باشه چشم برات می درستم ببین این یکی مال ریسه هستش تو وبلاگ ببین
پویا تم
24 اردیبهشت 92 21:39
تو وبلاگ یه نمونه گذاشتم حالا کارت رو هم می درستم
فرشته
24 اردیبهشت 92 23:39
سلام
بچه های من وقتی کوچیک بودن عاشق حمام بودن من وقتی حمومشون میدادم کلی کیف میکردن.
اونم عادت میکنه باید کمی تحمل کنی عزیزم

بله من صبرم زیاده
پویا تم
24 اردیبهشت 92 23:49
ریسه ها هم میشه گل باشه برات می درستم ودر مورد کارت هم به نظر من تا نشه قشنگتره و شیکتر چون متنش روش هست احتیاج به تا نیست و در رابطه با پاکت هم چشم می درستم فقط شما عکس کوچولوت رو برام ایمیل بزن و تایید کن که می خوای برات طراحی کنم یا نه ایمیلم parnia.sm90@yahoo.com
علامه کوچولو
25 اردیبهشت 92 14:35
سلاااااااااام جدن میترسهچرا؟ بر عکس خونه ما کافیه یکی بره حموم محمدباقر دنبالش گریه میکنه که منم ببر استخرشو هوراااااااااااااااااااا
من
26 اردیبهشت 92 9:18
مامان شیدا
26 اردیبهشت 92 11:16
سلام گلم خصوصی دارید
مهسا مامی لیانا
26 اردیبهشت 92 21:54
چه جیگری ماشالله
مرسی گلم
آتيلا جون و مامان شيما
28 اردیبهشت 92 14:16
آخي الهي بگردم...
خاله چرا خب...!؟
ولي ماماني هم زرنگها...
اينجوري ديگه عاشق آب و آب تني ميشي...
ماماني بووووووووووووس از روي ماه هر دوتون...


نمیدونم خاله جون تا اب میریزم رو سرش فرارمیکنه.مرسی عزیزدلم
نسیم-مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 14:33
نظر خصوصی داری
شادی
28 اردیبهشت 92 14:46
سلام ، ایمیلتو چک کن عزیزم


چشم
مامان رومینا
29 اردیبهشت 92 22:13
چه قالب قشنگی دارید


چشمات قشنگ میبینه عزیزم