محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

بیشرفتهای جدید

1392/2/28 19:31
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ووای وای وای این روزا اینقده خوشحالم که نمیدونم این مطالبو چه جوری بنویسم خدایا شکرت هزاربار شکرت ممنونم که لایق این لذتها دونستیم خداجونم دستت دارم

پسرم تاج سرم این روزاحسابی گل میکاری و دل منو رو میبری با اون شیرین زبونیهات.ماه گذشته بافلش کارتهای صدآفرین شروع کردم به تمرین اسمهای اعضای صورتت که  شما همشویاد گرفتی بعدشم رفتیم سراغ حیوانات از مرغ شروع کردیم و.......اماهنوز آموزشه مادری و فلشهاتموم نشده وخیلی چیزامونده که یاد بگیری اماهمینام برای من خیلی ارزش داره وبا هرکلمه که میگی دل من غش میره.

مامانا حتما تجربه کردید این روزهارو واقعا چقدر لذت بخشه انگاردنیارو بهمون میدن وقتی چیزای جالب از بچهامون میبینیم

من وپشملم درحال تمرین کردن

مامان: مو = مو

دست =  دشت

ابرو = ابو

مرغ = مخ

ماهی = مااایی

چشم = چش

گوش = گوش

دندون = ندون

پا = پا

بینی = بیب بیب

هرچی که ارت میخوام رو تکرار میکنی طوطی من

ماشین = ماشی

ماست = ماشت

دوغ = دوخ

پسته = پشته

دوچرخه = تخه

سرد = شد

داغ = داخ

ماه = ماه

هواپیما = هپیم

دیروز داشتم آب رو ولرم میکردم پرسیدم محمود حالا آبش خوبه؟ توهم گفتی هاا خووووه؟ وسرت به نشونه ی پرسیدن تکون میدادی منم که فربون صدقت رفتم

خیلی از کلمه هارو یاد گرفتی جیگرم تازه یه بد اموزیم ازمن یاد گرفتی تا اعصبانی میشم میگم وااای  شماهم میگی وااای.راسی دیروز وقتی مشغول کار بودم بابایی صدام کرد که بیام یه صحنه ی جالب ببینم اومدم دیدم شما دوتا خرسی هاتو بهم چسبوندی صدای بوس هم براشون در میاری یعنی دارن همو میبوسن چقدخندیدم

قلبونت بلم مادلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شادی
29 اردیبهشت 92 0:13
ماشالله آقا محمود گل که اینقدر باهوشی، ایمیلتو چک کردی؟؟؟


اره گلم مثه همیشه باخوبیهات مارو شرمنده کردی بووس
فرشته
29 اردیبهشت 92 0:17
سلام
خیلی عالیه ، زنده باشه
بش بگو تا بگه کشتمشپششپشکشششپارا ، حالا ببین چه بلایی میشه وقتی میگه


واااای فک کنم همشوبگه شییییی-مرسی عزیزدلم
نسیم-مامان آرتین
29 اردیبهشت 92 9:34
1000 آفرین داره این پسر باهوش ما


خیلی گلی خاله جون
مامان رومینا
29 اردیبهشت 92 22:12
آخ جوون بالاخره واسم باز شدماشالا به گل پسری کلی پیشرفت داشته هزار ماشالابیا با رومینا با هم باز یکنید تا رومینا هم یاد بگیره


ممنون شمالطف دارید
چشم حتمامیایم
مامان رومینا
29 اردیبهشت 92 22:15
خصوصی
شادی
29 اردیبهشت 92 23:55
دشمنت شرمنده بشه ایشالله
مهسا مامی لیانا
30 اردیبهشت 92 0:04
آفرین به این پسر باهوش
مامان
30 اردیبهشت 92 12:38
احسنت به این پسر باهوش و شیرین زبون

عجب وروجکی ماجرای خرس رو خوندم از خنده اینطوری شدم


آره این بچهاخیلی بلاهستن
مرمر(مامی کسرا)
30 اردیبهشت 92 14:59
آفرین به آقا محمود که اینقدر باهوشه....دست مامان گلشم درد نکنه....







ملسیییییییییی
مامان فاطمه
30 اردیبهشت 92 19:32
آفرین به گل پسری