محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره

❀گلی از بهشت❀

خانه ای به رنگ بازی

1392/6/9 21:54
968 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شازده پسرم سلام خوشکل مامان نمیدونی چه حس خوبی دارم ازاینکه میبینم بهترشدی و اینکه خونه پر شده ازصدای تو؛ممنونم ازخدای خوبم که همیشه نگهدارتوست

این روزا خونمون حال وهوای دیگه ای داره چون نزدیک تولدته و من همش به فکر تدارکاتم اماهنوز خیلی کارخاصی نکردم(ای مامان تنبل)

شماهم با خاله مریم روزا مشغول بازی میشی وبرنامه ریزی کردیم که در روز انواع بازی هارو انجام بدیددیگه بریم سراغ عکسا که خیلی باحالن البته این عکسادر طول ١هته گرفته شده عزیزم

اولین عکس رو اختصاص میدم به ١ ژست هنری وزیبات که چندروز قبل ازعید فطرازت گرفتم آماده شده بودیم بریم خونه مامان جون که اومدی  خوابیدی روزمین وگفتی ازژستت عکس بگیرم

 عزیزم من به فدات

اینجام چشم منو دور دیده بودی ولباسات وریختی رو تخت وسعی کردی خودت بپوشی فقط اشتباهی شورتتوکردی توی سرتقهقهه

وقتی دیدمت کلی ذوق کردم وفهمیدم میخوای نشون بدی که دیگه مستقل شدی جیگرطلا

 

این تفنگه خوشکلم دایی امین روز عیدفطربرات آوردکه خیلی دوستش داری

با عکساتوپ توپ  در ادامه ی مطلب باماهمرا باشید

 

زنگ نقاشی در حمام..

بخدا این اداهات منو میکشه آخرقهقهه

اینم یه نوعه دیگشقهقهه

زنگ آرد بازی...

گذاشتم باخیال راحت آردبازی کنیدو بریزید وبپاشید

بعدشم یکم شکرو عدسم آوردم که قاطی آردکردید ودر مورد تفاوتهاشون به زبان بازی توضیح دادم

زنگ عروسک انگشتی...

یه شبم من وخاله حوصلمون سررفته بودشماهم لالا بودی به فکردرست کردن عروسک انگشتی با کاغذ شدیم البته خیلی هنرمندانه نبود اما وقتی بیدار شدی خاله باهت بازی کرد حسابی ذوق زده شدی

یه پیشیم کشیدیم

حالا بریم سراغ یکی ازدوست داشتنی ترین بازی های این دورانت

ززززنگ آب بازی....

اونروزبعد از آرد بازی گفتم برید توحیاط آب بازی کنید وای که چه خوشحال شدیداولش شروع کردی به آب پاشیدن روی خاله ببین چطور جوجه ی آب کشیدش کردی

بعدشم تلافی شد آب گرفتی بالا و خودت خیس شدی قیافتو ببین ههههههه

قربون این جوجو های خوشمل بشم

زنگ نقاشی با مهری که مامان درست کرد براتون....

کلاهک کدو رو دادمتون بعنوان مهر استفاده کنیدتا شکل دایره رو یاد بگیری که ابته ١٠٠٠ماشالا این روزا یادگرفتی دایره بکشی،قربون پسر زرنگم بشم

جیگرطلای مامان هم خوشش اومده بود ازاین مهرها

 

عزیزم این اولین دفتر نقاشیته که با هنرهای تو پر میشه ومن سعی میکنم هر صفحه یانقاشی جدیدت رو تاریخ بزنم ویادگاری نگهش بدارم واست

زنگ خمیربازی....

خمیربازی رو امروز انجام دادیم باشابلونهابرات شکل درست کردم شماهم باخمیرهابازی میکردی

میدونم که براتقویت انگشتات بازیه خوبیه البته نبایدبااونا تنهات بذارم چون ممکنه بذاری دهنت اینجاازخاله مریم ممنونم که کنارت بازی میکرد وحواسش بهت بود

اینجام خاله داشت برات خونه درست میکرد که دیدم داری خمیرهارو دایره دایره میکنی بعدمیدونی چی گفتی؟؟؟؟

اشاره کردی وگفتی ستاره ستاره یعنی بالای خونه ستاره هست

ماشالاماشالا به پسر باهوشم.من که تا شنیدم ذوق مرگ شدم وحسابی چلوندمت ازبوسه

وای که چقدم شیرینی

ودر

اخرین عکس هنری که

خونه اش=به دست خاله

ستاره اش=به دست محمودجان

واسم محمودکوشولو= به دست مامانی

تکمیل شد

 

 

لذت یعنی همین که در متن کاری باشی که آن را دوست داری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مینا
10 شهریور 92 1:02
چه گل پسری
به دخمل منم سر میزنی؟
منم تو بوشهر هستماااا


سلام مرسی عزیزم حتما فقطچراآدرس نذاشتی خانمی
آتيلا جون و مامان شيما
10 شهریور 92 1:53
سلام ستايش جون...
اول از شرمندم كه واسه پست هاي قبلي كه واقعا از خوندنشون خوشحال شدم دير رسيدم...😰
الهي شكر...
ايشاا... هميشه جسم و تنش سالم باشه پسرمون😘
عكسهاشم كه خيلي عسلن بخدا....💋
عاشق اون قسمت لباس پوشيدنش شدم...👕👖
ي تشكر ويژه هم از خاله جون دارم كه واسه محمود جون وقت ميزاره و حسابي بازيش ميده...👏
دستش درد نكنه💓
نقاشيهاتونم واسه عروسك انگشتي ها خيلي بامزه بود...
واقعا از اين همه ذوق و استعداد و خلاقيت هز بردم...😳
خيلي پست قشنگي بود ستايش جون...
ايشاا... هميشه دلخوش و شاد وخرم باشيد...💛💙💜💚❤❤❤

سلام عزیزدلم دشمنت شرمنده خانمی
جدی خوشکل بود؟وای شرمندم نکن
قربون محبتت آتیلای نازموببوس
مرمر(مامی کسرا)
10 شهریور 92 8:29
عزیزم چه عکسای خوشگلی..قربونت برم کلی خاله رو سرگرم کردی با اون صورت عین ماهت..


ملسی خاله جونم
خدانکنه عزیزم
گل پسری روببوس برام
مامان عرفان
10 شهریور 92 12:49
عزيزم خدا را شكر كه محمود كوپولو بهتر شده .



فدات شم عزیزم مرسی عرفان جونم چطوره؟
عکس فرش
10 شهریور 92 13:08
سلام چاپ عکس و هرگونه تصاویر روی فرش در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه... تحویل درب منزل.... 03614456265 09137290912
نسیم-مامان آرتین
10 شهریور 92 14:21
ای جونم چه پسری چه عسلیکشته اون ستاره هات شدم خاله جون


وای نگو خاله من که هلاک کردم خودموبااون ستاله هاش
مامان رومینا
10 شهریور 92 21:10
خوشحالم بهتر شده......واقعا بچه ها وقتی کنارشون باشیو باشون بازی کنی دیگه شیطنت هاشونم کم میشه...آفرین که بلده دایره بکشه و ستاره رو میشناسه


مرسی عزیزم بله همینطوره فقط بایدبراشون وقت بذاریم که متاسفانه من کم وقت میذاشتم وهمیشه هم عذاب وجدان میگرفتم
مامان ریحان
12 شهریور 92 1:55
سلام

خوشحالم حال محمود جون بهتره

چه مامان و خاله ی خوبی داری محمود جون که حسابی برات وقت می ذارن

کارای هنریت هم عالی بود


سلام عزیزم
قربونت برم،مدیونه خاله ایم
فدات ببوس ریحان جونمو
مامان عرفان
12 شهریور 92 8:27
ممنون عزيزم . عرفان هم خوبه و گچ پاش را باز كردند . محمود كوچولو چطوره ؟


قربانت محمودم بهتره عزیزم
غلط املایم اشکال نداره که طبیعی گلم
مامان عرفان
12 شهریور 92 8:29
عزيزم در كامنتهاي قبلي هم اشتباهي چ را پ نوشتم در كلمه كوچولو . لطفا اصلاحش كن . ببخش ديگه تند تند مينويسم اشتباه ميشه گاهاً .
عرفان خان و مامان زهره
12 شهریور 92 23:47
سلام به شما مامان عزیز و دوست خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید: 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. ******* جهت ثبت نام= نام متوفی + نام پدرش **** منتظرت هستم عزیز دل
مامان حنانه زهرا
16 شهریور 92 7:11
ماشالله محمودجان خاله خیلی دوستت داره
آخه یه داداشی داشتم اسمش محمود بودکه تو زلزله از دستش دادم همه میگن منو خیلی دوست داشت.



مرسی عزیزم
آخی عزیزم
محمودم خاله ی گلشوخیلی دوست داره
خاله مریم
20 شهریور 92 12:53
تولدت مبارک خوشتیپ خا له گل برای تو


مرسی آبجی جونم
بوووس
خاله فاطمه
24 شهریور 92 19:41
سلام اجیه گلم مواظبه عروسکم محمودجونم باش بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس عاشقتم


سلام عزیزم چشم حتماشماهم مواظب خودتون باشید
خاله مریم
24 شهریور 92 19:53
به به قربونه جوجوی خاله برم 2روزه که برگشتیم دل منو خاله فاطمه واسش ی ذره شده


دل ماهم خیلی تنگ شده عزیزم روی ماهتونو میبوسم
مهرداد
25 شهریور 92 13:25
سلام عزیزه دل خوبی انشالله تولد120سالگیتوجشن بگیریم دوست دارم


مرسی داداش گلی
ماهم دوستون داریم
بابا
25 شهریور 92 13:37
جون دل بابا قند عسل باباتولد 2 سا لگ ی ت مبا ر ک


مرسی بابا جونی
دوستت دارم زودتر بیا که دل من و گل پسزی حسابی تنگیده
خاله مریم
25 شهریور 92 14:18
سلام اجیه گلم کی عکسای تولد جوجومو میذاری


امشب شایدبذارم
خاله فاطمه
25 شهریور 92 14:21
عشخم دلم واستون تنگ شده بوس بوس
خاله مریم
25 شهریور 92 16:35
گذاشتی خبرم کن


اکی حتما
مهدی استاد
25 شهریور 92 22:15
با سلام و عرض خسته نباشی به هموطن گرامی سالروز خجست باد حضرت امام رضاع رو تبریک میگم محمود جون دوست دارم.اگر میشه عکس های بیشتری بزارین با تشکر
دایی مهدی
25 شهریور 92 22:18
محمود عزیز دایی.................تو
تولدت مبارک


مرسی دایی جانم
مامان رومینا
25 شهریور 92 23:08
ستایش جون عکسا تولده گل بسرمون چی شد


بخدا خودم دلم رفته اماوقت نمیشه
چشم به زودی