محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

××××تولد تولد تولدت مبارک××××

1391/6/20 17:46
982 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک yasgroup.ir  تصاویر متحرک تولد   سری اول

عزیز من گل من

تولدت مبارک تولدت مبارک

قشنگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک

عزیز من گل من

تولدت مبارک تولدت مبارک

روسقف این اتاقه یه عالمه ستاره

میخوان تولدت  رو جشن بگیرن دوباره

فشفشهای روشن بادکنک های رنگی

تودستامون میرقصن رقص به این قشنگی

وقتشه توفوت کنی

شمع هارو خاموش کنی

شادی روبرپا کنی

غم رو فراموش کنی

نگاه نکن اینقده تو آیینه خودت رو

بیا ببر عزیزم کیک تولدت رو

فوت کن فوت کن

شمع هارو خاموش کن

فوت کن فوت کن

غم روفراموش کن

عزیز من گل من

تولدت مبارک تولدت مبارک

 

 

گل من تولدت مبارک***١٩ شهریور ٩١ اولین سالروز دنیا اومدنت بود روز زیبا و قشنگی که هیچوقت فراموشمون نمیشه .ساعت ٧ عصر بود که شادوماد ما تازه از خواب بیدار شده بود ومن تند تند لباسای نارتو تنت کردم قربونت برم که چه خوشکل شدی ایشالا کت وشلوار عروسیت مامان.بالاخره با اولین آهنگ جشن شروع شد وهمگی شاد بودیم  اولش شازده پسرمون یکم اخمو بود وهمش ساز مخالف میزد اونم بخاطر این بود که خوب وکامل نخوابیده بودی اما بهرحال با شلوغی و بچها با ما همراه شدی خاله مریم کلی برات رقصید قربونش برم که چقدم ناز شده بود خلاصه جشنمون کم کم گرم شد کلی فیلم وعکس گرفتیم و از کوچیکو بزرگ کلاه تولد سرمون گذاشتیم ورقصیدیم هرکار میکردیم  نمیذاشتی کلاه بذاریم برات منم که طبق معمول حرص میخوردم آخرش بزور چند ثانیه تحمل کردی و باش ازت عکس گرفتیم. بعدشم که نوبت فوت کردن شمع  و بریدن کیکت شد دوست داشتم کیکت عکس خودت باشه اما عمو شیرینی فروش بخاطر بهداشت قبول نکرد و  شکل ماشین شد خوشکلم شد. از مهمونا با کیک ومخلفات پذیرایی کردیم  شمام که قربونش برم نمیخوردی ونگاه قشنگت به بادبادکها بود بعدشم که نوبت  گرفتن عکسای خانوادگی با شاه دامادو شام من وبابایی هم چندتا عکس خوشکل باشما گرفتیم در اخرباز کردن هدیه ها شدواای خوش بحالت  چقد هدیه........ 

از طرف مامان وبابایی:هواپیمای بزرگ و ماشین شارزی

از طف مامان جون:موتور شارژی

باباجون:پول نقدی

 داییم پول نقدوبقیه هدیه ها

عکسارو که آماده کردم میذارم همشو ببینی.من وبابا از طرف شما از همه ی مهمانا تشکر کردیم که زحمت کشیدن وخواستیم درتولدهای بعدی هم ایشالا باحضورشون ما رو خوشحال و همراهی کنن دست همگی طلا

قربوووون پسرم برم که بالاخره شب تولدش قشنگ وناز مثل خودش تموم شد.ایشالا تولد ١٢٠ سالگیت جیگر طلای مامان وبابا

 

هرانسان لبخندی از خداست وتوزیباترین لبخند خدایی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)