محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

شیرین کاری های گل بسرم از زبون خودش

1390/8/29 20:32
440 بازدید
اشتراک گذاری

قلبقلبسلام به همه نی نی های خوشمل،به وبلاگ من خوش اومدید

میخام از شاهکارای خودم بگم:جونم براتون بگه که وقتی دو ماهه شدم محکم دست وپا میزدم مامانی هم هر وقت پشونکمو میداد دستم محکم میگرفتمش تا دیگه ازم نگیلش

تازه هروقتم صدای جدیدی میشنیدم زود سرمو تکون میدادم به همون سمت بابابی هم بشکن میزد که من نگاش کنم،گردن درد میگرفتم ازبس سرو صدابود اطرافم ومن هی سرمو تکون میدادام.

وقتیم با مامان وبابا میرفتیم دردر من چشامو خوب باز میکردم تا همه جا رو با دقت بررسی کنم،متفکرفک کنم آخرش مثل دایی امین مهندس ساختمون بشم.

حالا یه دسی یه آفرینی نداررررررررررررمسوالسوال

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقمرسی ازشما نی نی های گل شرمندم نکنید تو روخدا

 دوستای خوبم من دیگه کم کم دالم ملد میشما میدونیدسوالدیگه ٣ ماهه شدم هورااا دش دشتشویق

  این روزا همش سروصدا میکنم وجیغ میزنم مامان و بابا که دیگه از دستم خواب ندارن وای وای وای خوشمزه

اما در عوضش یکم بلاشون آآآ میگم اونام ذوق میکنن و قربونم میرن جقده کییییف میده نی نی باشیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
22 آبان 91 19:12
با سلام . وبلاگ ملی خانم با موضوع سفرنامه ملی به شهر شیراز ، شهر حافظ و سعدی با بیش از 30 عکس به روز شد . ملیسا منتظر شما و نظرات قشنگتون هست