محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

قهر کردنت

1391/11/28 12:13
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااام به ناز پسر خودم که چقد میمیرم براش

اول از همه بگم که من عاشق این قهر کردناتم

این روزا خیلی بهانه گیر شدی و تا من یه کوشولو حواسم پرتت میشه زودی غر میزنی که دربست در اختیارم باش

 

وای وقتی دیگه خیلی گیر میدی فوری پهن زمین میشی و سرتو میذاری رو دستتو میزنی زیر گریه

قربون اشکات برم وقتیم میام طرفت جیغ میزنی و ناز میکنی و نمیای بغلم

آخر کار با هزار بدبختی با پستونکتniniweblog.com

یا شیر ساکتت میکنم

 

من مرده ی این ناز کردنتم میخوام در همین حالت یه روز ازت عکس بگیرم که بعدها خودت ببینی غش کنی از خنده

دوستت دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 9:54
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنید آرزومند آرزوهای شما