محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

تصمیم بزرگ

1391/11/29 20:14
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگری

چند وقته که مامانی یک تصصصصمییییییییم بزرگ گرفته:

میدونی چیه؟

اینکه درسشو ادامه بددددددهتشویق

بعد از کلی کلنجار با خودم وبه کمک بابایی این تصمیم رو گرفتمniniweblog.com

 

تا الانم که دو دل بودم بخاطر وجود نازنینه تو بوده که نخواستم ذره ای حواسم ازت پرت بشه

چون تا یکسال پیش خیلی کوشولو بودی ونیاز به مراقبت بیشتری داشتی

اما حالا برا خودت مردی شدی و مستقل

البته شیطنت بیشتر شده ماشا الله؛niniweblog.com

من که هر وقت کنارت دفتر یا کتابی باز میکنمniniweblog.com

فوری از دستم میکشی که منم میخوام بخونم niniweblog.comقربون پسر دانشمندم برم منم زود تسلیم خواستت میشم 

خدا به دادم برسه فردا چه جور شروع به خوندن کنم 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
30 بهمن 91 9:30
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 11:54
سلام مرسی اراده ایشالا که موفق بشی خصوصی
مامان علیرضا
30 بهمن 91 12:07
خیلی خوبه که میخواهین ادامه تحصیل بدین موفق باشین
مامان ریحان عسلی
30 بهمن 91 19:24
بله خواهش می کنم شما هم لینک شدید
الهام مامان علیرضا
30 بهمن 91 20:23
آفرین به مامان بااراده
ممنون که جواب سوالم و تو قسمت پرسش و پاسخ دادید مشکلم حل شد.
به ما سر بزن دوست جون...

خواهش گلم چشم حتما