محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

بیشابیش 4شنبه سوری وسال نو مبارک

1391/12/29 1:53
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

همسر عزیزم وفرزند نازنیم...
امیدوارم عید با بوسه هایش، بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر شما عزیزترین مبارک باشد.

خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای عزیزان و دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود و دو بهروزی

هزار و سیصد و نود دو لبخند زیبا

سال نو بر همگی مبارک باد
 
 
 
قدري هم عاشقانه بنويسم ... که تنها تصور اين که قرار است تا براي تو بنويسم خودش شوري ست تا شوقي برانگيزد . که تنها در آن وقت من به زندگي نشسته ام . ... پس عاشقانه مي نويسم ..

پسرم سال٩١ هم باهمه ی خوبی ها وبدی هایش گذشت گرچه که هر لحظه با تو ودر کنار تو بودن برای من عیده.این دومین عیدی هست که من وبابایی بهترین بهار رو تجربه میکنیم ومن در این دو سال اولین ها وبهترینها رو باتو تجربه کردم .از خدا بهترین آرزوها رو برایت خواستارم واینکه تنت همیشه سالم باش

خدایا من خوشبخترینم چون بهترینها رو بهم هدیه دادی ممنونم

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.

 
 
 

سلام پسرم یک روز دیگه به عید نمونده وما داریم برا سفر آماده میشیم منم مشغول چیدن سفره هفت سینمشکلک های محدثهوبستن چمدانها هستم پس الان که بیدارم اومدم برات پست بذارم و ٤ شنبه سوری  شکلک های محدثهرو به شما وهمه دوستام تبریک بگم چون ممکنه خونه نباشم ونتونم آپ بشم اما بعد از عید دست پر میام(راستی مامانا مواظب نی نی هاشون باشنا)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای مهرسا
3 فروردین 92 13:59
سلام سال نو مبارک نی نی شما دو روز از نی نی ما کوچولوتره
سجاد
5 فروردین 92 23:48
سلام . سال نو مبارک پیش منم بیا
مادر ایرانی
20 فروردین 92 23:03
4 عکس + اسم به لاتین+دوست داری 4 جمله لاتین بفرست به میلم