محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

مــــــــ♥ــــــــادر

1392/2/11 12:52
253 بازدید
اشتراک گذاری

 

 عکس   عکسهای جدید و زیبای کوچولوهای ناز

دیری نیست که کودکی در آغوش دارم و در کلاس مادرانه هایت الفبای شاگردی پس میدهم و چه سخت است حل معادله هایی که با آن همه درایت اموختی و من هاج و واج عاجز از درک دیروزم!و هنوز هم کودکم را در پناه عاشقانه های بی منتت درس میدهم که بی تو من هیچ هیچم مادر!

دیروزم با همه کودکیهایم گذشت بی آنکه بدانم خزان و سرمای روزگار با وجود لطیفت چه کرد ...

بی انکه درک کنم چروکهای چهره مهربانت حاصل جمع روزهای زندگی من است که در نگاه عاشقانه ات نقش بسته اند

بی آنکه حس کنم دردهای امروزت را از ان جهت به جان خریده ای که پرستار دیروزم بوده ای!!!

مهربانترین معلم زندگیم!

بی توقع ترین پرستار روزهای بیماریم!

بي بديل ترين معمار هستی ام!

خوش ذوق ترين مهندسی که تمام انديشه اش صرف رويايي ترين نقشه ها برای اینده ام شد!

مدبرترين مدیری که درایتش پشتوانه زندگی شیرین اینکم میباشد،

مادرم!

تمام هستی ام فدای ناز نگاهت

که بهشت را به بهای تمام ثانیه های عاشقانه ات فرش زرینی بر قدمهای همیشه استوارت نمودند که بهای ناچیزی است بر این همه مشقت و محنت...

تبارک الله بر این عشق لایتناهی

که او خود بهترین پاداش است بر دستان پینه بسته ا ي که سختیها را به جان خریدند

كه حتي بهشت نيز قاصر از سپاست خواهد بود

چرا که نه قلم الکنم را یارای تقدیر است و نه وجود محتاجم را چیزی است شایسته وجود سراسر مهربانيت

محمودشيرين ترين عصاره وجودم نشان داد که من نیز ضعیفی بیش نبودم

که در اغوش حیات بخشت از شیره وجودت قدرت گرفتم ایستادم گام نهادم به دنیایی که نشانم دادی

و دستانم همیشه در دستان گرم تو بود که امروز چنین ایستاده ام ...و چه گستاخم اگر نگاهت را به آوای بلندی مردد کنم....

کفر نیست اگر به پایت سجده کنم بر دستانت بوسه زنم و آغوش گرمت را در اغوش گیرم

مادرم تا هستی تا هستم پناهم باش

برایم بمان

همچون کودکی ام ملجأ درماندگیهایم باش

که هیچ جای دنیا صفای کلبه محبتت را نخواهد داشت

**********************

کاش امشب کنارت بودم

کاش قدرت را بدانم

کاش.....

***********

مادرم دوستت دارم و روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

SaYa
10 اردیبهشت 92 20:34


بدن انسان می تونه تا 45 واحد درد رو تحمل کنه.

اما زمان تولد، یک زن تا 57 واحد درد رو احساس می کنه

این معادل شکسته شدن همزمان 20 استخوانه!

مادرتون رو دوست داشته باشید ...

عزیزم روزت مبارک

ممنونم عزیزم از محبتت ایشالا بزودی مامان بشی
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 21:05
سلام عزیزم برو خصوصی
علامه کوچولو
10 اردیبهشت 92 21:06
خانومی من تو قسمتی از متن اسم محمدباقر رو اوردم ...اسمش رو حذف کن اسم محمودجان رو بذار

ممنونم عزیزم که اطلاع دادی

نسیم-مامان آرتین
14 اردیبهشت 92 13:47
مهربانیتت را مرزی نیست یقین دارم فرشته ای قبل از آفرینش قلبت را بوسیده است روزتان از امروز تا همیشه مبارک


مرسی عزیزدلم