محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

ماجرای کشل شدن محمود

1392/2/17 2:32
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم خوبی ببخش که یکم دیر این خاطره رو برات مینویسم مادری

بالاخره ما بعد1سال  تصمیم گرفتیم که موهای نازتوکوتاه کنیم در واقعه کچلت کنیم خودمم خیلی راضی نبودم امانمیدونم چطور راضی شدم شاید واسه ایینکه شنیده بودم اگه کچل کنی موهات پر تر میشه البته ماشالا خودش پر بود یاشایدم بخاطر گرما خواسم سرت یکم هوا بخوره

قبلش بردم تو روشویی وبا آب موهای نازت و فشن کردم

آخی قربون خندت برم که نمیدونسی چند ثانیه ی دیگه این موهای خوشکلتو ندالی

 تا ماشین اصلاحی رو تو دست بابایت دیدی شروع کردی ب کردن هرچیم من با عروسکها و اسباب بازی هات مشغولت میکردم بی فایده بود ماشالا اینقده باهوش بودی که نگو

ماشین وبرداشتی ورفتی که بابا نخواد موهاتو کوتاه کنه آخه قبلا کوتاهی رو باش تجربه کرده بودی وخیلی خوشت نمیومد ازش

خلاصه به هزار دنگ وفنگ بابا              کرد برابربا٢٧فرودین١٣٩٢

اما ازبس وول خوردی که موهات موزون نشد وبرا همین تا چند روز ادامه داشت وداستانی شدبراخودش و بابا دیگه زمانی که خواب بودی کارشو انجام میداد قربونت برم که کچلیم بت میومد و خوشجل شدی

اما تاچند روز اول که میرفتی جلو آیینه و خودتو میدی این شکلی میشدی

بعدشم اینطوری Crying Into Tissue 

اما قربونت برم دوروز دیگه موهات بلند میشه الانم که بت میاد پسرم

قبل از کوتاهی ویک روز بعدازکوتاهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اتیلا جون و مامان شیما
17 اردیبهشت 92 19:33
مبارکه عزیز دلم...
غصه نخوری ها خاله...
خوشمل تر از قبلش در میاد و بازم فشنشون میکنی...
بوووووووووووووس...


مرسی خاله جون.اره راست میگی
قالب و تقویم اختصاصی
18 اردیبهشت 92 9:36
باشه عزیزم تغییراتی که خواستی رو انجام میدم راستی اون کامواهارو من برای وانیا نذاشته بودم.. منتظر عکس هستم کارم که تموم شد تست نهایی رو میفرستم و بعد میرم سراغ کدها


مرسی
قالب و تقویم اختصاصی
18 اردیبهشت 92 9:45
راستی گلم من خودم برای هدر یه ایده دارم ازون جایی که نمیشه عکس محمود جان رو کامل تو هدر گذاشت(چون اگر بخوام اندازه هدر بکنمش زیر عکس رو باید پاک کنم که بدن و پاهاش میره) عکس کامل محمود رو وسط کار میکنم و سمت چپ و راستش چیزی میذارم که تبلیغات رو عکسو نپوشونه چطوره؟ اصلا تو عکس وسط دست نمیبرم
نسیم-مامان آرتین
18 اردیبهشت 92 10:09
ای جونم گلم همه جوره ماهی

مرسی خاله جونم
علامه كوچولو
18 اردیبهشت 92 10:35
سلاااااااااااااااام
واقعا بي مويي بهش مياد منم تصميم دارم تابستون دوباره كچلش كنم

سلام مرسی آره براگرماکشلی بهتره
نسیم-مامان آرتین
18 اردیبهشت 92 13:47
نظر خصوصی داری گلم


ممنونم عزیزدلم
قالب و تقویم اختصاصی
18 اردیبهشت 92 13:48
سلام نه هدر کوچیک نمیشه کلا اندازه ی استاندارد خود عکس میذارم...من فقط لنگ عکس هستم قالب کامل شده... میشه منظورت رو از لوگو برام باز کنی اخه لوگو ارم هست که با توجه به نشان تجاری یک شرکتی درست میشه و تو سایتشون قرار داده میشه مثلا مثل لوگوی فیس بوک که یه اف تو دایره ی ابی هست... اونی که توی وب متین هست بنر متحرک نیست اون البوم اسلاید عکس هست که خود مامان متین جداگونه سفارش ساختش رو داد یه نمونه دیگه ام دارم که پایین وبلاگ یا زیر هدر به صورت حرکتی از چپ به راست میره که هر کسی سفارش بده درست می کنم درمورد بنر متحرک هم برای اشانتیون قرارش دادم برات درست می کنم و یه کد داره اونم بهت میدم که بذاری تو وبلاگش .. فک کنم منظور شما از لوگو همون بنر متحرک باشه... بنر این طوری هست که چند تا عکسش رو کنار هم میذارم و به صورت متحرک عکسا عوض میشه و اسمش هم پیش عکسا چشمک میزنه کلا خوشگل میشه...
مامان زهرا
20 اردیبهشت 92 5:12
همیشه کنار هم خوش باشد

مرسی خاله جون