محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

مبارک بادا 20 ماهگیت پسرم

1392/2/20 21:45
370 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

گل قشنگ مامان ٢٠ امین ماهگردت مبارک

دیروز ٥شنبه ١٩/٢/٩٢ بیست ماهگیت تموم شد ووارد ٢١ ماهگی شدی

چه زیباست هر لحظه رو باتوسپری کردن وچه زیباست باعطر نفسهایت زندگی کردن

من عاشقانه میستایمت تو لایق بهترینهایی چرا که میوه ی بهترین عشق و هدیه ی  بهترین آفریدگاری

لاینر جدید

محمودجونم الان در خواب نازبسر میبری چقددوست دارم

تمام شب رو بیداربمونم وفقط به چهره ی پاک ومعصومانه ات

زل بزنم

 

شبها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی!

اما،نه من هم دل به دلت بیدارم!

فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

 

لاینر جدید

 

امشب شب٣ نفریه خوبی داشتیم وبه مناسبت ٢٠ امین ماهگرد رژیمو گذاشتم کنار وشیرینی جشن کوچیکتو خوردیم واقعاهم خوردن داشت ایشالا شیرینیه دامادیت

 

بعدشم بابا دوتا هدیه ی خوشکل بت داد

استوانه ی هوش

و

هاپوی فشن

فشن نیست؟؟؟خب مراحلی داره؛باید یکی بزنی پشت کمرش که بشه:

اینخنده

هاپوی فشن

هدیه ی مامانم سفارش قالب بود که یکی از دوستای گلم زحمتشو کشیدن وتو این روز تقدیمت شد

 

بدانی یاندانی جاودانی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهسا مامی لیانا
20 اردیبهشت 92 13:00
سلام عزیزم این کد کیتی که خواسته بودی:
var abzar = "";ابزار هدایت به بالای صفحه




مرسی خانمم از چه سایتی هست میخوام پسملونه باشه
مهسا مامی لیانا
20 اردیبهشت 92 13:00
چه پسر نااازی هزار ماشالله
منم لینکتون کردم


ملسی خاله جونم بوووس
نسیم-مامان آرتین
21 اردیبهشت 92 9:03
عزیز دلم 20 ماهگیت مبارک ایشالاتولد 20 سالگی

قربونت خاله جون
مرمر(مامی کسرا)
24 اردیبهشت 92 14:33
چه کادوهای خوشملی..دست مامی و بابی درد نکنه...
مامان فاطمه
30 اردیبهشت 92 19:37
عزیزم با تاخیر 20ماهگیت رو بهت تبریک می گم .


ممنون عزیزدلم