محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

لالایی

1391/3/12 17:48
535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم میخوام از یه عادتت بگم که جقد قشنگه وچقدم سخت امادر عین حال من وبابابایی باعشق انجامش میدادیم

ازخوابیدنت

وقتی کوچیک بودی عادت کرده بودی که روی پای من یا بابایی لالا کنی مابایدحتما شمارو روپامون بذاشتیموتکون بدادیم تاشما بخوابی روزوشب همین کارمون بود گاهی ١یا٢ساعت طول میکشیدتالالالکنی گاهی پامون خواب میرفت شمامارومیخوابوندی وخودت نمیخوابیدی فدات شم.من وبابایی قرارمیذاشتیم که یه شب در میون شمارونوبتی بخوابونیم،بابای خوبی داری قذرشوبدون،خلاصه چشم روهم گذاشتیم تااینکه شدی١ساله کم کم یاد گرفتی خودت بخوابی و ماچقدخوشخال شدیم که دیگه مرد شدی

من وبابایی عاشقتیم ودوستت داریم.ازهمون بچگی دوست داشتی وقت خواب دستای گرمتو تو دستمون بذاری تا که مطمعن بشی ما کنارت هستیم و راحت لالا کنی تا الانم همینطویه،دستای کوچیکتو میبوسم،گاهی با خودم میگم کاش همیشه نی نی بمونی و همیشه ازم بخوای کنارت باشم میترسم بزرگ که شدی دیگه دستتوندی.اما نه ازاونجایی که میدونم با محبتی خیالم راحت میشه که دوست داشتنتو به ما نشون میدی.خوشکل من،خوب من،دوستت دارمعکس متحرک

خدایا شکررررت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)