محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

جیگر مامان 9ماهگیت مبارک

1391/2/26 22:02
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مرد مامان

بازم اومدم از شما بنویسم،ازشما ودلبریات

وای نمیدونم ازکجاشروع کنم از کدوم شیرینکاریات بنویسم؟بخصوص این روزا که چقدبامزه وناز شدی که همه دلشون برات غش میره،دیگه کم کم برمیگردی روی شکمتو سعی میکنی خودتو بکشی جلو،یاوقتی که سوار روروکت میشی باشتاب میری جلو وبا صدای بلند میخندی ونازمیکنی وای که دلم میخواد بخورمت مامان جون که دیگه نگو چقد قربون صدقت میره خیلی دوستت داره خوشبحالتلبخند

روز جمعه که خونه مامان جون بودیم،باباجون واست بستنی خرید وشما اینقد بامزه میخوردی که همه ی ما خندمون گرفت ازت فیلمم گرفتیم.آی قربونت برم که چقد خوشمزه شده بودی بستنی مامان

شکلک های محدثه شکلک های محدثه

خوشکلم

هنوزکامل بدون تکیه گاه نمی تونستی بشینی

چه پسرخوبی دارم،آروم میشینه که ازش عکس بگیریم

من وعینکم

من و عینک ریبونمعینک

کنارساحل

کنار دریاچه باصفابود وشمام باش عکس گرفتی

تلفن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
16 اردیبهشت 92 0:01
بقیه عکساشم میذارم داخل قاب و میفرستم واست، منظورم همین عکسایی که تو وبلاگشن.

فدات گلی