محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

همسرمن"همسفرزندگیم روزت مبارک

1392/3/12 15:55
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی.

 روزت مبارک

حبیبم

من وفرزندم این روز را بهت تبریک میگوییم و بهانه ای شد تاازت تشکرکنیم:

تشکر برای همه وقتهایی که بامن شریک شدی براوقتهایی که بامن به گردش امدی

برا همه وقتهایی که به من جرات دادی وبهم اعتماد کردی وبه حرفام گوش دادی

براهمه وقتهایی که مارو به خنده واداشتی وباعشق مارا در آغوش گرفتی 

 براهمه وقتهایی که باعث آرامش وراحتی وشادی من وکودکمان شدی

براهمه وقتهایی که دلتنگمان بودی وخواسی کنارمان باشی

براهمه وقتهایی که گفتی دوستتان دارم تا ابد........

وما چقدرخوشبختیم که تودرکنارمان هستی

بیاادامه ی مطلب

واماپسرم....

مهربانی،صبر،مقاومت و عشق به همسر وفرزندت را از پدرت بیاموز

وبدان....

پدرت عاشقانه دوستت داشته ودارد

چه شبهاکه من از خستگی زیاد به خواب عمیق میرفتم که حتی گریه تو هم مرابه خود نمی آورد

و این پدرت بود که با حوصله بیدار میشد وتورا آرام میکرد که مبادا گریه کنی مبادا من بیداربشم

وچه روزهاست که از کار به خانه برمیگردد وبا اینکه میدانم چقدر خسته ست اما همیشه با آغوشی گرم وبا لبخند باما روبرو میشود واینقدر تورا غرق بازی میکند که انگار خستگی رافراموش کرده

پسرم

بعداز خدا بهترین تکیه گاه تو پدر ت هست وهمیشه حامیت خواهد بود

مبادا از او خجالت بکشی ودرد دلت را بش نگویی،مبادا از ترس چیزی را از اوپنهان کنی

مطمعن باش که او مهربانتر وصبورتر از آنچه که فکر میکنی هست

دلبندم قصدم نصیحت نبود فقط خواستم گوشه ای گوشه ای از  خوبیهای قهرمان زندگیت را بهت یادآوری کنم

خدایا!!!!!!!

به بزرگیت قسم.....

توی عکسهای دست جمعی....

جای هیچ پدر و مادری را خالی نگذار....

آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
11 خرداد 92 21:03
سلام به معشوقم و تنها دلیل زندگیم همسر مهربان و عزیزم
سلام به ثمره زندگی و حاصل عمرم پسر گل و خوشکلم محمود جان
ممنون از ابراز زیبای مهربانیتان من لایق این همه محبتتان نیستم آرزو میکنم همیشه سالم و تندرست باشید و تا آخر عمر در کنار هم عاشقانه زندگی کنیم
عاشقتونم


سلام عزیزدلم خواهش میکنم شمالایق بهترینهاهستید
ایشالا.همچنین عشقم
مامان رومینا
12 خرداد 92 1:00
ایشالا که سایه باباییش و شما همیشه یالا سرش باشه.آمین واسه دعای خوشگلتون


فدات