محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

سرگرمی وبلاگی

1392/3/18 21:56
350 بازدید
اشتراک گذاری

 

ممنون از مامان رومینا که من و قابل دونستن وبه بازی دعوت کردن

1 - بزرگ ترین ترس زندگی شما ؟

از دست دادن عزیزان

 2- اگه 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی ؟ 

به همه جا سرک میکشیدم ببینم کیا راست میگن وکیا دروغ

 

3 - اگه غول چراغ جادو توانایی بر آورده کردن یه آرزوی 5 الی 12 حرفی شما رو داشته باشه اون آرزو چیه ؟

  خوشبختی جوانها

 

4 - از میان سگ - اسب - گربه - عقاب و پلنگ کدام را دوست داری ؟

 اسب و سگ

 

5 - کارتون مورد علاقه دوران کودکی ؟ 

پسرشجاع وفوتبالیستها

خرید کارتون پسر شجاع

فوتبالیست ها

 

 

6- در پختن چه غذایی تبحر ندارید ؟

  فسنجون چون تا حالا نپختم

 

7 - اولین واکنش شما موقع عصبانیت ؟ 

سکوت همراه با اخم

 

8 ـ با مرغ - اورانیوم - دریا و خسته یک جمله بسازین ؟ 

ماکناردریا از خستگی مرغ با اورانیوم غنی شده خوردیم(جااان؟تعجب)

 

9 ـ دو بیت شعر که خیلی دوستش دارین ؟ 

 

کنارم هستی و امادلم تنگ میشه هرلحظه/خودت میدونی عادت نیست فقط دوست داشتنه محضه

کنارم هستی بازم بهونهامو میگیرم/میگم وای چقدسرده میام دستاتومیگیرم

١٠ اگر بخواهید با تونل زمان فقط یک روز از زندگیتون رو در حال ٰ گذشته و آینده سفر کنید آن روز

دام است ؟

روزی که در اغوش مامانم بودم

 

11 - شما چه رنگی هستید و چرا ؟

 من نارنجیم.خیلی پرانرژیم

 

12 - اگر قرار باشه از ایران برید کدوم کشور و برای زندگی انتخاب میکنید ؟

 کانادا

 

13 - بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیتون ؟ 

تویادگار روزهایی هستی که نه فراموش میشوند ونه تکرار.....(ازطرف پدرم)

 

14 - اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات و امشب مهمونی دعوت کنی کیا هستن ؟

خانوادم

 

15 - اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه حذف کنید اون چه کلمه ای بود ؟ 

دودلی

 

16 - کسی را که بخواهید ملاقات کنید ؟

یک دوست قدیمی

 

17 - اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید ؟

 معجزه ی زندگی ما

 

18 - خودت  رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟ 

 

هلو

١٩سه خصوصیت بد اخلاقی شما ؟ 

زود اعتماد میکنم  - حساس بودن -مهربونی زیادم

 

20 - کاشکی ..........؟

 زندگی رو میشد به عقب بر گردوند

 

دوستان دعوتی من:

١-نسیم جون مامان آرتین

٢-مامی کسرا

٣-شادی جون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرشته
18 خرداد 92 22:56
خیلی جالبه دستت پر از طلا


ملسی
نسیم-مامان آرتین
19 خرداد 92 9:17
بابا نارنجی-بابا هلو
اما ستایش جون اگه ماراهمون افتاد اون ورا حتما برامون فسنجون درست کن آخه ما عاشقشیم
راستی من فکر میکردم فسنجون مال لین طرفاست اما انگار همه بلدن این غذا رو


وووووی توروخداهرغذاییی به جز فسنجون بگو-برات غذای جنوبی میپزم -نه بابااینوریازیادنمیخورن منم هروقت میرم خونه دایی یاخاله کرج آماده میخورم
نسیم-مامان آرتین
19 خرداد 92 9:20
راستی یادم رفت ممنون که ما را به مسابقه دعوت کردی


خواهش میکنم خانمی
مامان آناهیتا
19 خرداد 92 12:01



ممنون از مهربونیت
SaYa
19 خرداد 92 14:03
سلام عزیزم
ممنون که به من سر زدی
لینک شدین


سلام شماهم باافتخارلینک شدید
SaYa
19 خرداد 92 15:38
khosoosi azizam



ممنون از اعتمادگلم چشم
مامان سونیا
19 خرداد 92 19:07
نارنجی و پر انرژی خیلی عالیه جواب سوال دوم هم خیلی جالب بود


مرسی واقعا
SaYa
20 خرداد 92 18:05
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟

پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم

تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..

بخند برایم بخند

آنقدر بلند

تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را
شاد باشی دوست عزیزم

سلام عزیز دلم چقد قشنگ وبا احساس بود ممنونم از مهربونیت گلم
منظر
23 تیر 92 16:53
وبلاگ بسیار جالبی داره انشالله تو این مسابقه برنهد بشینممنم رای دادم


سلام ممنون ازمهربونی شما