محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

روزانه=92/4/30

1392/3/31 12:20
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو ای زیباترین موجود این سرزمین

خوبی؟امیدوارم ایام به کامت باشه مادرجان

پسر گلم این روزا تو شیرین زبونیش حسابی پیشترفت داشته

امروز داشتیم باهم تی وی میدیدیم تا مجری گفت آسمون شماهم فوری تکرار کردی آشمون

بعضی از کلماتی رو که تکرار میکنی رو برات یادداشت میکنم طوطی شیرینم

 

شا(بعد از الف فتحه)ت =  ساعت

 

ش(همراه با فتحه)ده = سرده

قاش =  قاشق

تشید =  ترسید

پتقا =  پرتقال

 

کش =  کفش

باشی =  بازی

باش =  باشه

جوجه =  جوجه

 

داخ =  داغ

 

آفرین به گل پسرم ایشالا تا تولد٢ سالگیت دیگه کامل حرف بزنی

من عاشق اون اسمتم که وقتی خودت به زبون میاریش

محمود = دلم میخواد قورتت بدم .فداااات

گاهیم تو عالم بچگی با خودت حرف میزنی و مثه آدم بزرگا دستاتو تکون میدی

یعنی اداهات مثه خاله مریمیته کپی کوچیکیاشی اونم خیلی توعالم خودش قصه وداستان میگفت چندبارم ازش شکارلحظه ها کردیم .فیلمای بچگیشوداریم؛قلبون هردوتون

یه عکسم میذارم ازش که یادش بکنی جیگل

 

 

 

تواین عکس تازه ١ ساله شده بودی

وهنوز پستونک میخولدی جوجو

 

**خب حالا از خوابت تو این روزا بگم که خیلی کم خواب وبد خواب شدی اگرم  شب لالا باشی تا صبح نق میزنی و چندبار بیدار میشی نمیدونم چراا؟؟؟امیدوارم بهتر بشی

 

**از دسته گلات بگم که ... حسابی بلا شدیا ماشالا اصلا نمیذاری خونمون برا نیمی هم که شده تمیز بمونه

صبحها که من توآشپزخونم شماهم  سرتون همچنان با کابینتها و وسایلش گرمه .روزی ١٠ باراونا رو میریزی بیرون

 بعد که میایم تو هال مداد رنگیهاتو پخش میکنی ونقاشی میکشی اماهروقتم که میخوام جمعشون میکنی اما باز....

خلاصه من خونه ای رو که تبدیل به بازار حراجی شده رو ٢ ساعت تمیز میکنم وبه هزار زور جارو میکنم(گفته بودم که شما عشق جاروبرقی هستی هروقت روشن میشه دیگه به من نمیدیش)و گردگیری میکنم بعد نیم ساعت میبینم باز همون آش همون کاسه ی ٢ ساعت قبله

آره عزیزم اینطوریاست حسابی کنجکاو شدی اما اشکال نداره من عاشق همین کاراتم جوجه طلایی  واصلا گله ای نیست اگرم ثبتش میکنم چون میخوام یادگاری بمونه واینکه اگه به امید خدا فردا بچه نازت(که من فداش بشم)این شیطونی ها رو کرد اصلا ازش گله مند نشی و بدونی اینم بازیشه اصلا  شیطونی ماله بچه هاست

 

**از شیرین کاریات که دیگه نگووو منو حسابی با اداهای نازت سرگرم میکنی دیروز پدر وپسر حس عکس گرفتنشون گل کرد ه بود.قربونت برم که هر ژستی رو میگفتم با خنده انجام میدادی عزیزکم.

تا صدای آهنگ میشنوی یک قرررری میدی که نگو بعدم  با همون حالت استپ میکنی که ما نگات کنیم،برا صدای اذان یا دعا هم که فوری دستات و میبری بالا و آروم همراهی میکنی

 

**از غذا خوردنت بگم که کلا کم غذایی  و غذا دادنت داستانی داره برا خودش

اما غذاهایی رو  که یکم میخوری ودوست داری رو مینویسم واست

چند روز پیش فهمیدم خورش سبزی دوست داری (البته قبلا خیلی نمیخوردی اما ٢ بارآخر که پختم دوست داشتی)

 میگو رو بهتر از ماهی دوست داری البته سرخ کردش

 فرنی گاهی

فلافل

تخم مرغ سرخ کرده  وسیب زمینی

 پنیر خالی(گردو اصلا نمیخوری)

شیرینی هم که جای خود دارد

وحالا ٢تا عکس

 

ای سلطاااانم من به قربانت

اینو امروز ازت گرفت اینروزا همش تل منو بر میداری ومیذاری رو سرت خوشت میاد ازش

اینم تصویری از آواز خوندنت

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

مامانی فعلا تا 1 هفته بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان رومینا
31 خرداد 92 13:11
آی وروجکی شده واسه خودشا ماشالایعنی اگه این دوتا رو با هم بذاریم یه جا زلزله ای واسه خودشون بپا میکنناخصصوی عزیزم


,واقعا گفتی عزیزم
مهسا مامی لیانا
31 خرداد 92 19:32
قربون شیرین زبونیا و شیرین کاریات عسلم


فدات بشم مهسا جووونم
بووس
شادی
31 خرداد 92 23:32
کی میشه منم یه پسر خوشگل و تپل مپل گیرم بیاد ؟؟؟ شوهرمم پسر دوست داره مثل خودمه


ایشالا بزودی عزیزم
جدی پس پسردوستید هردو آفرین
مامان سونیا
1 تیر 92 10:55
ای جان دلم به این گل پسر شیرین زوبون و خوش ادا
چاواری هم میخونه با اون فیگیور خوشگلش خوانندگی خیلی بهش میاد


قلبونت خاله
SaYa
1 تیر 92 13:16
عزیزم خصوصی ببخشید عجله دارم پستتو میام میخونم و نظر میدم
نسیم-مامان آرتین
1 تیر 92 13:28
ای جونم شیرین زبون خاله قربونت بشم که اینهمه ماهی شما
وای ستایش جون محمودم بد غذاست ما باید با اینا چیکار کنیم


آره بخدا
هیچی خودمون بجاشون حرص بخوریم
شادی
1 تیر 92 23:00
من فکر کردم هنوزم پستونک میخوره هواسم نبود که این عکس مال یه سال پیشه... کم هواس شدم بخدا افسردگی گرفتم
مرمر(مامی کسرا)
2 تیر 92 15:43
عزیزم ..خاله قربونت شه شیطونی کن و حسابی خوش بگذرون واسه خودت که این روزا برنمیگرده...
مامان سونیا
2 تیر 92 16:14
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب میلاد امام زمان عج مبارک باد
مامان حنانه زهرا
3 تیر 92 17:16
خداحفظش کنه این گل پسرشیطون وخوردنیو باافتخارلینک شدین
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:01
سلام... ---------------------------_(/_) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--"._--,',; -((((-,...-------,((((-------`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--------------(((------/ -))-|-------به روزم-----| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/-- )---/-.--)----------`/--/ ---|.---(-(------------' ---||-----//----------'| ---||------//-------_'|ا ---||-------))-----|_--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------_| ومنتظر کولاک کردن تو
مامان حنانه زهرا
6 تیر 92 1:02
خداهر دوتاییشونوحفظ کنه

چــــــــــــــــــــــــــــــــــــرامن لینک نیستم؟


عزیزم ببخش چندوقتی نبودم حتما میام
مامان آرتین (الهه)
6 تیر 92 9:44
الهی من قلبون اون شیرین زبونیات خاله جون
مامان فاطمه
6 تیر 92 13:56
کارات خیلی بامزه است [h
ممنونم خاله
شادی
7 تیر 92 0:02
سلام ستایش جون... یه خواهشی ازت دارم پسر دوستم تو مسابقه نی نی سایت شرکت کرده اگر دوست داری رای بیاره عدد 153 رو به شماره 20008080200 پیامک کن. ممنونمممممممممممممم


حتما
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:00
سلام دوست عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

چشم عزیزم
علامه کوچولو
7 تیر 92 10:12
الااااااااااااااااااااااااهی تمام کاراش شبیه محمدباقره حتی توو خواب نق زدنش

خدا حفظش کنه




مرسی خاله ی مهربونم

آره این ورورجکا کپی هم هستن
آتيلا جون و مامان شيما
7 تیر 92 17:47
سلام ماماني...

حالتون خوبه...!؟

دماغا چاقه...!؟

محمود كوشولوي ما رو باش...

چ بلبل زبوني اي ميكنه...

با اين روند تا دوسالگي شعر ميگه،حرف زدن چيه...!؟

ماشاا...

عاشق دو تا عكس آخريش شدم...

خيلي نمكه...

از طرف من بوووووووووووووووس...






سلام شیماخانم خوبی؟ماکه خوبییم
بجای دماغاخودم تپل شدم
آره کلی برااخودش نمک میریزه
شماخوبید سلامتید چقددلم براتون تنگیده الان میام
نسیم-مامان آرتین
8 تیر 92 9:49
نیستی خانمی تنبل شدی


1هفته نبودم چشم بزودی میام گلم
مامان ریحان
8 تیر 92 16:10
سلام
آفرین به پسر شیرین زبون
غذاهاییم که می خوری نوش جونت
با خاله کوچیکه چند سال فاصله دارن ؟
خصوصی


سلام خانمی خوبی؟خوش میگذره تو گرما؟فکنم10 سال
نسیم-مامان آرتین
9 تیر 92 10:27
خاله جون ما منتظر رای شما هستیم
کد265 رو به 20008080200اس ام اس کنید تا ما برنده بشیم


چشم الان میام
مامان ریحان
9 تیر 92 12:50
خ مثله خصوصی


اووومدم
مامان فاطمه زهرا
9 تیر 92 18:04
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا

نشد
مامان عرفان
27 تیر 92 10:42
به به اين لباس چقدر بهت مياد
ممنون ازلطفت