محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

اولین هنرهای محمودگلی

1392/5/16 18:15
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبندم

دیشب ازساعت٣تا ٤ صبح نشستم کلی مطلب برات نوشتم اماآخرکاریهوپرید اگه بدیدی چقدعصبانیشدم،بعدش دوباره خواسم بنویسم انگارهمه ی مطالب ازذهنم رفتن همسری همیشه میگه اول تو ورد بنویس بعدکپی کن تو وب اما کو گوش شنوا؟؟؟نیشخنداشکال نداره بعدا سرفرصت باز مینویسم

خب حالا نوبت چندتا عکس جدیده اولیش..

.

.

.

اولین اثرهنری ازشازده پسر

منم سریع قابش کردم وزدم به دیواراتاقت

 

 واینم یکی ازمحالات وآرزوهای مامان درطول ٢سال

و....

 

 

کشته مرده ی این اداهای نازتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامان عرفان
17 مرداد 92 11:21
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك

سلام عزیزم ممنون ازشماهم مبارک باشه خانمی
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 17:21
جیگری واسه خودش ماشالله


ممنون که اومدی گلم
مامان سونیا
17 مرداد 92 19:44
. عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت عیدتون مبارک
SaYa
17 مرداد 92 22:43
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
مرمر(مامی کسرا)
18 مرداد 92 10:01
عزیزم مدل موهات خیلی بهت میاد...ناز بودی خودت نازترم شدی...




وووووووی ملسی خاله جونی چشمات نازمیبینه


مامانم همش اینجوری سیخش میکنه
مرمر(مامی کسرا)
18 مرداد 92 10:02
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان



ممنون عزیزم

مامان رومینا
18 مرداد 92 23:51
عیدت مبارک خانمی.طاعاتت قبول

مرسی ازشماهم مبارک
مامان رومینا
18 مرداد 92 23:52
چه موهاش خوشگل شدهآی گفتی مامانی منم آرزومه یه روز رومینا خودش بخوابهچه استخر خوشگلیم داره


جدی؟؟؟منم خوشم میادازاین مدل موهاش
وااای باید توکتاب گینس ثبتش کنن
مامان رومینا
18 مرداد 92 23:53
خ خ خ خ


ههههههه
شادی
19 مرداد 92 14:36
سلام ستایش جان. یه سوال ازت دارم، چطوری میتونم عکس های وبلاگم رو مثل عکس های وبلاگ شما اینجوری بکنم؟ کدش رو از کجا بگیرم؟؟؟

سلام گلم میام وبت میگم
مامان عرفان
20 مرداد 92 8:54
به به چه اثر دست و پاي قشنگي داري خاله . ببين دست و پات چقدر قشنگن كه اثرشان هم اينقدر قشنگ شده .


ممنون خاله جون
بله به یادگاربمونه عالیه
هوس کردم ازدست وپای خودمم بذارم
خخخخخ
شادی
21 مرداد 92 2:21
قالب وبلاگم رو عوض کردم یه سر بزن ببین خوشگله یا نه ؟


شادی
21 مرداد 92 23:49
سلام ستایش جان، میشه دوباره لطف کنی آدرس سایت رو واسم بفرستی؟ یکی از مامانای نی نی سایتی آدرس سایت رو میخواد... همونی که دیشب بهم دادی آخه من اون پست رو پاک کردم کامنت توهم پاک شد.

سلام گلم چشم میام
آتیلا جون و مامان شیما
22 مرداد 92 1:39
سلام مامانی... اول از همه سعی کن بچه ی خوبی باشی و حرف بزرگترت رو گوش بدی... این از این... دوم اینکه عکسهای این پسملی اونجوری لخت مثه ی پیشی خیس گذاشتی وبلاگ نمیگی اینا دورن دستشون بهش نمیرسه بیچارها قند تو دلشون آب میشه...؟ فداش بشم... کار هنریشم عالی بود... آفرین شازده.... مامانی ببوسش برام...
مامان آرتین (الهه)
22 مرداد 92 17:56
سلام عزیزم خوبی؟ میگم کاش این محال واسه آرتین هم اتفاق میفتاد
یه دنیا ممنونم بخاطر آدرسی که واسم گذاشتی

سلام خانمی اگه عادی میشدچی میشد؟؟؟؟
خواهش میکنم دوست خوبم
هنگامه
24 مرداد 92 14:01
وای ستایش جون ماشاله چقدر گل پسرت بانمک و خوشگله ، از قول من ببوسش و زودی براش اتاقش رو خوشگل کن
اگه هر کمکی خواستی بهم بگو



ممنون عزیزم فدات شماهم روی گل پسروببوس
چشم حتماگلم مزاحمت میشم
مامان ریحان
24 مرداد 92 20:58
سلام
نماز و روزه تون قبول ...عیدتونم با چند روز تاخیر مبارک
چه هنرنمایی خوشجلی آفرین به مامانش که زودی براش قاب گرفتی


سلام خانمی خوبی ممنون ازشماهم قبول باشه براوبت رمز گذاشتی چندباراومدم امارمز نداااااشتم گریه
مامانی
25 مرداد 92 11:10
سلام عزیزم می بوسم این شیرین پسر شما رو یک سوال دارم آیا تا حالا به فکر کلاس تو کلاس بردن پسر گلم نبودید ؟
منظورم کلاس های مادر و کودک مرکز خلاقیت (کافه خلاقیت مادر کودک ) طرح درسشون بی نظیر هست معلم هاشون متخصص هستن ظاهرا و خیلی با بچه ها مهربون هستن باور کردنی نبود برام با بازی و شعر کلی ریاضی و اصول به باربد یاد دادن من از 2 سالگی باربد رو می برم خیلی باربد فرق کرده اول ها خیلی ترسو و گوشه گیر بود الان کاملا مستقل شده یک ماه که نمی برم می گه مامان منو ببر کلاس با بچه ها بازی کنم ببین به نظر من خیلی کلاساشون ایدال هست چون من مرکز خلاقیت تاش هم می بردمش اصلا راضی نبودم شمارشو بهتون می دم 22071031
اسم معلمشون خاله مهسا هست بگو از طرف خاله مهسا زنگ زدم با مهرناز جون هم صحبت کن برای کلاس ها بهت کلاس خوبی معرفی می کنه مهرناز جون مسئول مرکز هست قربونت باز اگه سوال داشتی خوشحال می شم بپرسی عزیزم شاید بچه های ما تو یک کلاس بشن این شاالله


ممنون عزیزم اما ماتهران نیستیم
نسیم-مامان آرتین
26 مرداد 92 12:03
ای جون دلم خوش تیپ وخوش گل خاله
مامانی آخه چه جور دلت میاد موهای ناز پسرمونو کوتاه میکنی


وای خودمم دلم نمیاد اما یکم مرتب بشه بدنیست