محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

13آذر با محمود جونم رفتیم خرید

1392/9/16 23:57
882 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام!!!!فدات بشم این چندوقت حسابی باهم سرگرمیم و من اصلا وقت نمیکنم بیام به وبت سربزنم

البته قندعسلم چندروزه که تب کردی وحسابی سرماخوردی طوریکه شبا همش هزیزون میگی روز اول سریع با مامان جون بردیمت دکتر آمپول زدی قربون پسرم بشم که چقدصبوره و اصلا برام آمپول گریه نکردی فقط چندثانیه،بعدشم خودت گفتی درد نداشت که......فدای چشمات بشم که هنوز بیحالی مادری

این چندروز که کسل وناخوش بودی یه روز عصر با مامان جون وشما رفتیم بازار تا برات اسباب بازی بخریم شماهم از اولی که راه افتادیم میگفتی ماشین پیس....بیبوبیبو

 

جیگرداره انتخاب میکنه

 

بعدازکلی زیر و رو کردن اسباب بازی ها....

 

2تا ماشین پییس

 

 

و1 دونه تلفن که خیلی دوستش داری ودر روز چندبار با بابا تماس میگیریبه من زنگ بزن

الهی من فدای چشمای خمارت بشم که هنوزم خوب نشدی وخیلی اذیت میشی

پسرم تو فقط خوب بشو هرچی خواسی برات میخریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان عرفان
17 آذر 92 10:31
به به مباركه ماشين هات
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
قابل نداله مرسی من چشاممو میبندم تو ببرش
مامان عرفان
17 آذر 92 10:32
وااااااااااااااااااي چلا سرما خوردي خاله فدات شم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
تقصیراین ویروس های بدجنسه که منو ول نمیکنن دیکگه
مامان عرفان
17 آذر 92 10:32
خاله شماره بدم به من هم با تلفنت زنگ بزني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام خاله جونم مرسی اره حتما بده ک صدای خشجلتوبشنوم یکمم باهم گپ بزنیم
مامان رومینا
17 آذر 92 13:14
الهی...نبینم مریض شده باشی محمودی...ایشالا خوب زود شی عزیزمماشیناتم مبارک چه خوشگلن
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام عزیزم خوبید اره چندوقتیه مریضه هنوزم خوب نشده بله فعلا اونجاییم یادم نرفته اما وقت ننیکنم سروسامونشون بدم وآپش کنم اماچشم
نسم مامان آرتین
20 آذر 92 13:52
به به چه اسباب بازياي نازي خريدي مباركت باشه گل پسري خاله مامان بهت غذا نداده مجبور شدي سرما بخوري 1000000تا ميبوسمتون
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ی مرسی عزیرم اره دیگه پسری سرمابیشترازغذاهادوس داره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 آذر 92 2:34
مبارک باشه عزیز دل خاله با تن سالم و دل شاد بهاشون بازی کنی عجیجم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
ممنون عزیزم ازدعای قشنگت
آرشیدا
26 آذر 92 2:58
مباااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم ولی قول بده خرابشون نکنی ها باسه؟
مرمر(مامی کسرا)
30 آذر 92 9:12
اوووووه چه اسباب بازی های خوشگلی...مبارکت باشه خاله....[پاسخ ممنون خاله جونم کسراخوشکلموببوس
مامان فاطمه
3 دی 92 20:04
محمود جون ماشینات و تلفنت مبارکت باشه.
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
مرسی خاله جونی
kh maryam
4 دی 92 14:52
قربووووووووووووونت
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
دوستت دارم خاله جونم
Dai mehrdad
6 دی 92 21:35
سلام حوبی چه حبرچکارمی کنی سراغی نمیگری ازدایی مامان بابا حوبن دوست دارم دوست دارم دوست دارم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام دایی جونم خوبی ببخش همش تقصیرمامانه که وقت کم میاره قول میدم بزودی بیام پیشتون منم دوستت دارم بوس برادایی خوبم
(زهره)مامان فاطمه
8 دی 92 11:14
مبارک باشه عزیزم ایشااله که دیگه خوب خوب شدی وهمیشه تندست باشی عزیزم