محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

شیطنت های من در 15 ماهگیم

1391/9/3 15:37
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام به مامان وبابام وبه همه نی نی وبلاگی های گل،بچها امروز از دست مامانی در رفتم و میخوام یواشکی از بازیگوشیام براتون بگم

این روزا من خیلی شیطون شدم به همه چی دست میزنم چون دوست دارم همه چیزو کشف کنم مثلا وقتی مامان یا بابام یه وسیله برقی مثل اتو یالب تاب که1 سیم سیاه بلند داره رو روشن میکنن من یواشکی میرم نزدیک سیم میشم ومیذارمش تو دهنم که ببینم چه جوریه شیرینه یاتلخ سوالبعدش یهو مامان چشمش به من میفته وبا سرعت میاد سمتم واز اونجا دورم میکنه بعدم یک وسیله ی جدید میده بهم تا حواسم پرت بشه

راااااااااستی بچها شنیدید من 1 پا خواننده شدم؟

یاد گرفتم راه برم و با صدای بلند آواز بخونم هر وقتم که تلوزیون ترانه یا دعا و روضه میخونه من دیگه شروع میکنم بیچاره مامان وبابا مجبورن آوازهای منو تحمل کنن.

اما در عوضش تو کارای خونه به مامانم کمک میکنم وقتی جارو برقی روشن میشه من باعجله میدوم سمت مامان و میخوام جارو رو بگیرم اما وقتی مامان جارو بهم میده از دستم میفته مامانم میگه جارو سنگینه و چون من یکم کوچیکم نمیتونم تنهایی بگیرمش.

اما راحت میتونم دستمال دستم بگیرم وبا مامان گردگیری کنم خلاصه خیییلی زرنگم مامان بم میگه آفرین پسر خوشکلم

یه نگاه به مامان میکنم وبعد فوری میرم دنبال خرابکاری

تا کسی حواسش نیست برم

 

آخ جون

بذار ببینم داخل چه خبره

شما هم دوست دارید بیاید؟ خب بفرمایید

این تو خوراکی های خوشمزه زیاد پیدا میشه

بچه ها اینم مراحل صعود از زیر تلوزیونیه که بهتره خودتون ببینید خندهخنده

مرحله ی اول

چه سرعت عملی دارم

کم کم دارم موفق میشم

هوراااااااا بالاخره موفق شدم

وای!! همه دکوریام که بالاست و من دستم نمیرسه چه بدشانسم من

مثه اینکه بی فایدست بایددست بردارم

اما در عوضش جای خوبیه واسه نشستن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)