محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

غذاخوردن محمود تا یکسالگی

1391/9/7 0:45
2,918 بازدید
اشتراک گذاری

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام  میوه خوشمزه ی دلم،پسرک قندعسل من که وقتی نی نی بود آب وغذاش فقط شیر بود .بعد که مرد شد و ٦ماهه دیگه مامانیش بهش کمک غذا میاد اولش که با فرنی وحریره بادام و آب پرتغال شروع کردم قربونت بشم که حریره رو دوست داشتی هروقت بهت میدادم میخوردی اما کم.نوووووش جونت جیگر طلا بعدم که کم کم سرلاک اضاف شد ومن بیشتر صبحانه بهت میدادم.تاماه ٧ام که بهداشت به مامی اجازه داد واسه پسرم سوپ یا آش له باآّب جوشیده شده بپزم.گاهی بهت زرده ی تخم مرغم میدادم اما دوست نداشتی وبازبونت پسش میدادی منم دلم نمیومد ب زور بدمت تاماه٨ام هم بهداشت یه کتاب داد که طرز پخت انواع پوره هارونوشته بوداره مامان جون گذشت گذشت تا ماه١١ که دیگه میشد بجز غذای خودت از غذای سفره هم میل کنی اما................

اما مابرا غذا دادن شازدمون همیشه فیلمی داشتیم  یعنی اصلا در طول روز غذا نمیخوردی بجز شیر؛اگرم میخوردی با هزار دنگ وفنگ اره شکلات من هروقت میخواسم بهت غذا بدم از دستم فرار میکردی مامانیم که لجباز باظرف غذا میومدم دنبالت و بت میکفتم نگاه جوجوو بالاست شما هم تا سری بالا میکردی من غذا رو میذاشتم دهنت،گاهیم بابایی با اسباب بازی هات سرگرمت میکرد تامن بتونم دو لقمه بهت بدم.

آخه یکی نیست بگه پسمل خوشکل مگه تپلی هستی که رژیم میگیری و میخوای لاغر کنی؟

اینروزا هم غذا رو میذارم پیشت تا خودت یاد بگیری بخوری اما ازقضا شما یا میریزیش رو صندلیت یا کف اتاقو بعدم با دستت مبارکتون پخشش میکنید امان از ورجک شیطون.

راستی تازگی ها فهمیدم مثل مامان ذرت مکزیکی وپیتزا دوست داری همیشه واست میپزم شما فقط بخورر واسه دلخوشیه من

 

 

سرلاک خوشمزه

ظروف غذات

اولین فرنی

اینجا ١٠ ماهه هستی

 

یه طور نشستی که انگار میخوای همشو بخولی

٢قاشقم نخورده بازیت گرفت

قربونت برم که پفیلا دوست داری

پسندها (1)

نظرات (0)