محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

واکسن18 ماهگی

1391/12/25 1:09
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من به توست ای گل زیبا

پسرم ١٩ اسفند نوبت واکسن ١٨ ماهگیت بود که چون ما درگیر خونه تکونی بودیم موکول شد به روز٢٢ ام من وبابایی بردیمت که....

 

دور سرت٦/٤٧

قدت٩٠

وزنت٤٠٠/١٣

خانمه گفت خدارو شکر همه چی خوبه اما باید وعده ی غذایت به ٥ برسه؛وزنتم که بنظر خودم بیشتر به خاطر قدته ماشالا وگرنه شما که غذا کم میخوری

بعد از چکاب رفتیم تو اطاق واکسناسیون که من چون طاقت دیدن سوزن رو بت نداشتم رفتم بیرون که چند دیقه بعد صدای جیغت رفت هوا مامان قربونت بره اگه برا سلامتی خودت نبود که من نمیذارم خار به پات بره الاهی فدات بشم که واکسنت تا دوروز همراه با تب بود شب اول که من هرچی استامینوفن میدادم بازم تب داشتی و اصلا نخوابیدی من وبابا و مامان جون تا صبح کنارت بیدار بودیم اما بعد از٢ شب بهتر شدی

خدایا خودت حافظش باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)