محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

♥♥♥بسرم 19 اسفندآغاز 19 ماهگیت مبارک♥♥♥

1391/12/19 18:09
327 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

          فونت زيبا ساز     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

هورااا گل پسرم روز به روز بزرگتر میشه

سلام محمود عزیزم ۱۹ ماهگیت مبارک باشه پسرم.باید لحظه لحظه خدا روشکر کنم که منت به سرم گذاشته و پسرم به این سن رسیده.سالم وسرحال..شاد و خوشحال.هر روز روزها رو میشمرم و بزرگ شدن گل خودم رو جلوی چشمهام میبینم.....لحظه شماری میکنم برای حرف زدنش ...برای دویدنش ...برای قد کشیدنش .....برای از دیوار راست بالا رفتنش .....برای شیطونی هاش من عاشق خرابکاری ها وبازیگوشیتم

وقتی میگی "آپ" و من بهت تو لیوان آب میدم و هنوز نصفش رو نخورده بقیه آب رو خالی میکنه رو زمین و لیوان رو پرت میکنه ...یا وقتی که چیزی برخلاف میلت باشه ومن جلوتو میگیرم و تو جیغ میزنی..یا وقتی با شیرت گلفرش های تازه شسته رو آب یاری میکنی...همهاینها برام دلنشینه

وقتی بهش میگم " جیگر من کیه؟" با دستش میزنه رو سینش و میگه "من" .اونوقته که دلم میخواد با تمام وجودم بخورمش ......وای که این صحنه چقدر بامزه است و من هی این سوال رو ازش میپرسم و واسه خودم حال میکنم

خدایا ممنونم ازت بابت این همه حس های قشنگ

عزیز دلم روز به روز بزرگتر میشی و وابستگی من بهت بیشتر میشه عاشقتم گل بهارم

١٨ ماهگیتم بسلامتی تموم شد قربونت برم اشالا همیشه شاد وتندرست باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)