محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

22 مین ماهگردت مبارک

1392/4/27 5:11
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

ماهه شدی مبارکه گل پسرم

 

 

پسرکم ١٩ تیر٢٢ ماهه شدی مبارکه

منو ببخش که دیربرات آپ کردم

روزهاتند تند میگذرن و من غافل از روز شمارزندگی!وقتی به خودم میام که میبینم یک ماهه دیگه بزرگترشدی ومردترشدی ودرکنارهمه ی اینها شیرینتر!روز به روز وابسته ترمیشم

خدایا باورم نمیشه انگارهمین دیروزبود که با خودم میگفتم میشه محمودم باشیرن زبونیش دل منو ببره؟؟؟؟بله شده این روزهاتومنو غرق خودت کرده ای

خدایا به چه زبونی ازت تشکرکنم که منو لایق این کودک شیرین واین لحظه های ناب کردی

گاهی در طول روز ازکار خونه وجمع کردن ریخت وپاشات خسته میشم ولو میشم روی مبل

اما همین که با لبخند شیرینت خودت و پرت میکنی توی بغلم همه ی خستگیام  تموم میشن

من عاشقتم

عاشق اون لحظه ای هستم که گوشی بابا رو بهش میدی واشاره میکنی ومیگی بذار یعنی کلیپ رقص نی نی هاروبذاروبعدش شروع میکنی به رقصیدن ولوس کردن خودت

عاشق اون صدات هستم که وقتی پاهاتو١٠٠ درجه باز میکنی ومیگی بابا بابا یعنی نگام کنید وبرام دست بزنید

عاشق اون لحظه ایم که میگم محمود دیگه روی خودت آب نریزیا وتو انگشت اشارتومیگیری سمتموادای منو درمیاری

عاشق اون صدای نازتم که وقتی دسته گل آب میدی ومن هنوزاخم نکردم میگی نزن نزن!آخه قربونت برم کی دلش میاد دست روی فرشته اش بلند کنه

عاشق همه ی وجودتم

 

ازطرف کسی که مامان صدایش میکنی شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رومینا
27 تیر 92 14:36
22ماهگی مرد دوم خونه تون مبارکایشالا همیشه سالم باشه.چیزی به دوسالگی نمونده ها

مرسی خاله جون-آره دیگه نزدیکه
فرشته
28 تیر 92 3:16
سلام
خوشحالم که پس از چند روز بیماری امروز تونستم سری به محمود عزیزم بزنم
انشاالله مبارک باشه


سلام گلم-خوبیدبهترشسدی شکرخدا؟رسیدن بخیرخوشحالم که تونستی به ماسربزنی ممنون-ماروبیخبرازحالت نذار
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:57
22 ماهگیت مبارک عزیزم
خوش بحالت گلم
من عاشق شیرین زبونیای بچه هام
اپم
عزیزم هر وقت اپ شدی خبرم کن دخترم اجازه نمیده خودم تک تک سربزنم



سلام خانمی-ممنون که به ماسرمیزنید-چشم حتماعزیزم
شادی
29 تیر 92 1:59
سلام ستایش جان خوبی؟ من که اصلا خوب نیستم دوباره 2،3 روزه حال پدربزرگم خیلی بد شده طوری شده که بابامینا میگن باید خودمونو آماده بکنیم منظورشون برای مراسم و این جور چیزا، بخدا قسم دیگه هیچ امیدی بهش نیست داره عذاب میکشه داره زجر میکشه خیلی دلم گرفته بخدا دارم از غصه میترکم


سلام عزیزم آخی خیلی ناراحت شدم-اگه کامنتمودیدی امشب ساعت3.5براش دعاکن میگن تواین ساعت ماه خانه ی خداروطواف میکنه ووقته اجابت دعاست-من حتمادعاش میکنم
نسیم-مامان آرتین
29 تیر 92 10:23
عزیز دلم شیرین خاله 22 ماهگیت مبارک خاله به تولدت کم مونده ها


سلام عزیزم-وای مرسی آره مامانم میگه دیگه مردشدی
SaYa
29 تیر 92 10:28
سلام ستایش جون خوبی عزیزم؟22 ماهه شدنت مبااااارک عشق خاله
الهی که من فدای تو بشمچیزی تا 24 ماهه شدنت نمونده ها عزیزم
انقدر زود میگذره و یه روزی مامان ستایش برات 22ساله شدنتو ثبت میکنه نفسی
الهی فداااااات شم ادای مامانو در میاری؟ای شیطون بلای جوجه
ای جااااااانم نزن نزن که دیر به دیر میام پیشتون
اینو از محمود یاد گرفتم و همیشه میگم ستایش جون
ایشالله که همیشه لباش پر از خنده باشه و همتون کنار هم شاد باشید آمین بوووووووووس

سلام نفسی ممنون خوبیم
مرسی خاله جونم
قربونت برم که چقدمهربونی-ایشالا
وااای من که خودم عاشق این تکه کلامشم بخدا تامیرم نزدیکش میگه نژن خب
مرسی ازاین همه لطفتت
همچنین شما
مرمر(مامی کسرا)
30 تیر 92 1:30
پس کو ؟؟چرا نطر من ثبت نشده؟؟؟قهر میکنما......


سلام عزیزم نظری زشمانیمده گلم
کدوم نظر؟
SaYa
30 تیر 92 17:37
سلام ستایش جون خوبی عزیزدلم؟چهخبرا؟
میگماااا دیدی زود اومدم که نزنیم؟
عزیزدل خاله کجاست قربونش برم من


سلاام گلم قربونت برم خوبی؟پست جدیدنذاشتی؟
من عاشقتم خاله جونی
همینجامشغول شیطونیه
آتيلا جون و مامان شيما
30 تیر 92 18:02
سلام ستايش جون...
خوبي خانوم...
بخدا من شرمندم...
فداي هر دوتون ميشم كه اين قدر دير به دير ميام...
روم سياه...
ببخشيد...
فسقلي خان ٢٢ ماهگي مبارك جوجو كوشولو...
كم موند دوساله شه اين شيرين زبون ستايش جونهاااا...!؟
ايشاا... صد و بيست و دو ساله زير سايه ي حق و پدر مادرش...
ببوس خوشگلمو برام...




سلام عزیزدلم ممنونم شماخوبید؟
دشمنت این چه حرفیه عزیزم شماسروری بخدا
آره دیگه باید کم کم فکرتولدش باشم
ممنون ازدعای قشنگت
دوستت دارم آتیلا جونموببوس فداش شم
مامان سونیا
30 تیر 92 19:20
22 ماهگیت مبارک گل پسر قند عسل انشالله 22 سالگیت رو ببینیم خاله

سلام عزیزم مرسی خاله جونی
قربونت
بوس برای سونیاگلی
مرمر(مامی کسرا)
31 تیر 92 2:36
22 ماهگیت مبارک عزیز خاله....ایشالا 120 سال عمر کنی......الهی قلبون اون کارای بامزت مخصوصا نزن نزن..خیلی خوشم اومد...
راستی من قبلنم یه یادگاری کوچولو واسه عزیزم نوشتم ولی نمیدونم چرا ثبت نشده..


مرسی خاله جون قربون محبتت اما نمیدونم چرا نیمده
ممنون که اومدی پیشمون روی گل کسراجونموببوس