محمود محمود ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

❀گلی از بهشت❀

وقتی محمود جونم دکترمیشه...

1392/9/30 1:11
967 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر طلای ناز مامانی که نمیدونی چقدعاشقتیم بخدا عاشق کارات وبازی هات

بابایی چندوقت پیش که ٣ نفری رفته بودیم بازار برات وسایل پزشکی خریده آخه به چراغ و گوشی های دکترا علاقه داشتی وقتیم که وسایلشو خریدی ایقد ذوق کردی که همونموقعه از من خواسی بازشون کنم وتا رسیدیم خونه تو ماشین کلی بازی کردی تو خونه هم منو بابا شده بودیم مریضات

١روز صب دیدیم رفتی عروسکات و آوردی و داری وداری معاینشون میکنی

 

ای جوووووووووونم قلب  ماشالا چقدم که دکتر شدن بت میاد

 

قربونش بشم که چه خوبم با حوصله معاینشون میکردی

 

ایقدم سرت شلوغه که ٢تا ٢تا مریض میبینیخنده

 

الهی بگردم دور خودتو این عینکت که همش دستت بش بود که نیفته

 

 

بشون میگفتی دهنتو باز کن

قبل از اینکه بشون آمپول بزنی خودت میگفتیش اصن درد نداره نترسیاتعجبنیشخند

 

وای که چقد شیرینی تو عسلم من دلم غش میره با بازی هات وشیرین زبونیات

راستی ١ تجربه مهم قابل توجه دوستان: که بعد از این خرید دیگه از دکترم بدت نمیاد وبرخلاف گذشته که بزور دکتر معاینت میکرد الان دیگه خیلی راحت اجازه میدی دکتر معاینت کنه حتی ١ بارم قربونش بشم آمپول زد ی که اصن زیاد گریه نکردی وخودت به خودت میگفتی درد نداره که.

فدات بشم که همیشه صبوری

 

خداااایا یعنی میشه من زنده باشم و بزرگ شدن پسرمو ببینیم؟؟؟اینکه در آینده چکارمیشه؟؟؟؟

وای چقدآرزوهای خوب خوب برات دارم پسرم،اما اول همچی دعا میکنم همیشه سالم و موفق باشی

آمین

پسندها (1)

نظرات (17)

مرمر(مامی کسرا)
30 آذر 92 9:09
وای قربونش برم چقدرم بهش میاد جیگر خاله....فدای پسر با ادبم بشم من که اینقدر خوبه و مامان و اذیت نمیکنه...الهی همیشه سالم باشی جیگر..........بوس بوس.....
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
عزیزی خاله جونم اله ماملنمواذیت نمیکنم مزسی ازدعای خوبت
مامان عرفان
30 آذر 92 11:51
شب یلدا غروب پاییز نیست ، طلوع زمستان نیست !!! شب یلدا بهانه ایست برای غروب غمها و طلوع شادیها
نسم مامان آرتین
30 آذر 92 14:29
اي جون دلم دكتر كوچولو
مامان سونیا
30 آذر 92 18:59
شب یلدا شد و میلاد خوش ایزد مهر / زایش نور از این ظلمت تاریک سپهر شب یلدا شد و بر سفره دل باده عشق / رخ معشوقه و مدهوشی دلداه عشق شب یلدایتان پرستاره و پر خاطره باد
مامان فاطمه
3 دی 92 20:03
انشاالله بزرگ هم که شدی دکتر بشی.
مامان رومینا
4 دی 92 16:41
جووونم با اون عینکشایشالا در آینده دکتر میشه پسرمونچقد خوب که دیگه از دکترم نمیترسه...منم برم واسه رومینا بخرمخصوصی
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
مرسی خاله جان آره پسرم دیگه خودش دکتره حتمااینکاروبکن
شادی
7 دی 92 14:44
سلام عزیزم خداروشکر مشکلم حل شد یکی از دوستام عضوم کرد.
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
خب خداروشکرخوسحالم
SaYa
7 دی 92 19:09
سلام عزیزدلم خوبی؟ ببخش توروخدا بخدا انقدر مشکل سرم ریخته هرکدومو جمع میکنم یکی دیگه میاد این ترمم که روزاش خیلی خیلی بد بود واقعا ایشالله ترم جدید شروع بشه جبران میکنم دیگه اینکه عزیزم کامنتتو من ندیدم اخه خیلی زیاد بودن کامنتا جدید گذاشتی اون یکی؟ عزیزدلم محمود ببین قربونت برم ایشالله صحیح و سالم هستی و دکتر شدنشو میبینی قیمت تجربه هم خیلی عالی بود هرچند واسه من زوده اما ممنون
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام گلم ممنون ماخوبیم شماخوبید خواهش میکنم عزیزم درکت میکنم ایشالا ترم جدید روزای خوبی داشته باسی فدات بشم
مامان عرفان
8 دی 92 8:51
اي جوووووووووووووون آقا دكتر .
مامان عرفان
8 دی 92 8:51
آقا دكتري چقد بهت برازنده است .
مامان عرفان
8 دی 92 8:52
اما آقا دكتر بايد اين عينكت را عوض كني ها .
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
اره واسش کوچیکه
(زهره)مامان فاطمه
8 دی 92 11:13
ماشااله چقدر بهش میاد پزشکی بله مامانی چرانمیشه چشم رو هم میزاری میگذره حالا از شیرین کاریهاش لذت میبری بزرگ شدن از پزشکیش ایشااله . با2تاپست جدید در خدمتم
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
بله ایشالااااا خدمت ازماست
آرشیدا
10 دی 92 19:52
سلام خاله اوهو اوهو من سرما خوردم آقای دکتر مارو هم معاینه میکنی؟خانم دکتر خودمون هنوز در حد دانشجویی هست
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام خاله جونم بله بله حتما خب خاله جان حتمابیرون زیادرفتیدولباس گرمم نپوشیدیدامااشکال نداره من1شربت میدم که بزودی خوب بشی
شادی
14 دی 92 15:29
وقتی تنها باشی از تعطیل بودن هیچ روزی ذوق نمیکنی !!! همیشه تو تعطیلات تنهایی آدم های تنها چندین برابر میشه ...
نسيم
18 دی 92 15:25
نيستي خانم گل
دایی امین
9 بهمن 92 19:49
سلام چطوری جیگر دایی
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام دایی جون خوبی ماخوبیم کی میای پیشمون
خا له مریم
16 بهمن 92 13:50
سلام خوشکل نفس من عشق من چطوری
♥♂مامان و گاهیم بابا♥♂
پاسخ
سلام عزیزدلم خوبی؟ناخوبیم قربونت مسابقه چی شد؟ایشالا که تول میشی خاله جونم